מזל שור: הורוסקופ פברואר 2015


מזל שור מרגיש החודש פחות נלהב ביחס לעתידו. על פי הורוסקופ חודשי השוורים כבר לא רוצים להתאמץ יותר מדי ולא כל כך מאמינים שמשאלותיהן יתגשמו בקרוב או בכלל. למה אתם צריכים להיות כל כך פסימיים? משהו מסוים כנרה גורם לכם להרגיש חוסר בטחון עצמי.

קריירה וכסף
בחלקו הראשון של החודש, עבור מזל שור הדברים מסתדרים די טוב. יש לכם יוזמה, הזדמנויות וגם נוחות, בזכות נוכחותם של מרקורי וונוס. מדובר על תקופה רווחית עבורכם ושיתופי פעולה, מיזמים, משא ומתן עסקי ודיונים זורמים להפליא. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מעורבים בפעילויות שונות, יש לכם רעיונות מקוריים, מעורבים במאמצים שונים, מתחילים דברים חדשים. במחצית השנייה של החודש ההשפעה של השמש יכולה להקל על רכישת נכס או על השקעה. מבחינה פיננסית הדברים מסתדרים טוב.

אהבה וזוגיות
בני מזל שור לא יכולים לצפות להסכמה והרמוניה, וזה נכון לא רק עבור החודש הזה, אך עבור עוד כמה חודשים מעכשיו. מצד שני, אתם כן יכולים לצפות לתשוקה, רגשות חזקים, אתגרים ואקשן. אבל כל התקופה הזאת מלאת וויכוחים, סכסוכים, או אפילו פרידות. אם בני הזוג נישואים או לא הם יכולים לצפות להרבה עצבנות או קשיים.

בריאות
על פי אסטרולוגיה חודשית יש לכם חיוניות רבה החודש. מדובר על תקופה חיובית, שבה לא יהיו סיבוכים בנוגע לבריאותכם. תנצלו החודש הזה להירגע, לצאת ולעשות להליכה בטבע או לצאת לחופשה. עם זאת תהיו זהירים מאוד, כי השילוב מאדים – שבתאי נוטה לגרום לתאונות אפשריות.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX