מזל שור: הורוסקופ מרץ 2015


העדיפות המרכזית של מזל שור תהיה לעשות שינויים מסוימים בחייו. השוורים מבינים היטב באיזה שינויים הם צריכים להתמקד ויעשו כל המאמצים על מנת להשיג את מבוקשתם. אתם מאד הייתם רוצים לבלות יותר זמן עם יקיריכם, אבל לא תמיד זה אפשרי.
מרקורי שנמצא בנסיגה יכול לגרום לכם להיות פסימיים ולדאוג מכל דבר.

קריירה וכסף
מזל שור לא אוהב להשוויץ, אבל גם אינו יכול להתלונן על הקריירה שלו. אולי זה לא באמת מה שאתם רציתם לעשות בחיים, אולי עליתם על הגל, אבל, אתם מבוקשים מאד. עם זאת, צריך סבלנות, מתינות, כי אתם יכולים להיתקל בעיכובים, בעיות לא צפויות או סיבוכים הקשורים לתקשורת, מסמכים או במשא ומתן. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית שמרקורי בנסיגה והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. בסוף החודש המצב מתחילים להסתדר, הדברים יחזרו לקדמותם. מבחינה פיננסית , הדברים דווקא בסדר, אבל זה לא מזיק להיות זהירים.

אהבה וזוגיות
החודש מבחינת היחסיים הוא חודש חיובי מאוד, אולי הכי טוב שהיה בזמן האחרון. על פי אסטרולוגיה חודשית ונוס חוזר למסלול ישר ובכך מסתיימת התקופה של סיבוכים, חסימות וחוסר תקשורת. לאחר תקופה לא שקטה, סוף, סוף מזל שור יכול להסיק מסקנות ולהמשיך בדרכו. זה נראה שוונוס מעניק לכם את המתנות שהוא יודע להעניק, כלומר: הרבה אהבה, חיבה ובעיקר מצב רוח טוב.

בריאות
החודש החדש מביא הרבה אנרגיה לתוך חייו של מזל שור. המצב הגופני מעולה, יש לכם את האנרגיה ואת הכוח, במיוחד עד אמצע הראשונים של החודש לעשות כל מה שאתם רוצים. במחצית השנייה של החודש לפי הורוסקופ חודשי ייתכן תתחילו להרגיש עייפות מסוימת בשל המתחים. אל תיכנסו לפאניקה. לקראת סוף החודש, המצב חוזר לקדמותו, אבל עד אז, אימצו אורח חיים בריא המבוסס על תזונה מאוזנת, מנוחה ופעילות גופנית,.

[google1]
[facebook_like_button]