מזל שור: הורוסקופ ינואר 2015


מזל שור לוכד סביבו את בני המשפחה ואת החברים. העובדה שהם תמיד מסכימים איתו, מסייעת לו להפחית פחדים או ייסורי מצפון ומעניקה איזון נפשי מסוימים. אכן, לעת עתה, לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות שלהם היא מועילה, אבל בני מזל שור צריכים ללמוד לקבל ביקורת. בהחלט, זה יכול לעזור יותר מאשר להיות מוערך ללא סיבה עקבית.

קריירה וכסף
החודש מזל שור חייב לקבוע לעצמו יעדים וסדרי עדיפויות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, השליט של בית הקריירה של מזל זה, מראה שהיגיע הזמן של סיכום על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה כדאי להתעקש ואיפה לעבור הלאה. בחלק השני של החודש מזל שור רוב הבשורות הטובות, על פי אסטרולוגיה חודשית באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת.

 

אהבה וזוגיות
המעבר של שליט בית הזוגיות של מזל שור בבית הזה גורם לכך שמערכות היחסים יהיו החודש במקום הראשון בסדר העדיפויות של השור. השור גורם לכולם לרצות להיות איתו או סביבו. לפיכך, צפויים חיים סנטימנטאליים עשירים, שמהם לא יחסרו רגעים משמחים. ונוס כוכב האהבה, לפי הורוסקופ חודשי, נשאר באזור עם השפעה די מוגבלת, אבל הוא ינקוט בצעדים כדי להגיע אל האור. עד אז, עדיין יהיו תסכולים מסוימים, או לפחות במצב של חוסר סיפוק.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות, חוסר מנוחה ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לכם להרגיש לא טוב. לפי פי כך, מזל שור נמצא תחת לחץ והוא זקוק לשסתום שדרכו לשחררו. תעשו ספורט, תרקדו, תצאו לטייל ותנוחו.

[google1]
[facebook_like_button]