מזל שור: הורוסקופ חודש מאי 2015


בחודש מאי, מזל שור יהיה יותר בטוח בכוחותיו. יש לנצל את התקופה הזאת שבה תרגישו טוב מאוד בעור שלכם. כל בני מזל זה אשר אינם חוששים לבקש את מה שהם רוצים, הם אלה אשר לרוב משיגים את מבוקשם.

קריירה וכסף
עבור אלה אשר יש להם עסק פרטי, בעיקר בחלקו הראשון של החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו מספר הזדמנויות שלא ציפו להן. בנוסף לבני מזל שור תהיה גם אנרגיה וגם את ההבנה שיש לנצל את הרגע, כך שהרווחים הפיננסיים לא יאחרו להופיע. עבור אלה אשר עובדים כשכירים תהיה תקופה בלי יותר מדי בעיות. אתם נהנים משיתוך פעולה ואינם צפויים שינויים גדולים. עבור חלק מהשוורים תהיה הזדמנות למצוא עבודה בשכר טוב יותר.

אהבה וזוגיות
בני מזל שור, יהינו במישור הסנטימנטאלי מסידור חיוביות למדי של הכוכבים. צריכים להזכיר את המיקום החדש של הירח אשר החודש יהיה עבור השוורים בעל ברית רבת עוצמה. חיי האהבה יהיו מלאי ברגעים מאוד רומנטיים. גם השוורים שהם רווקים יכולים לנצל זאת בתנאי שיצאו לבלות יותר, מפני שקיימת ההזדמנות לפגוש את האדם שהם מחפשים כל כך הרבה זמן. לקראת סוף החודש לפי הורוסקופ חודשי יהיו קצת בעיות במשפחה, כמו מחלוקות עם הילדים או עם בני משפחה קרובים אחרים. מצב זה יכול להגביר את המתח בין בני הזוג. נסו לדבר עם יקירכם, לקבל אחריות על ההחלטות שקיבלתם ולזהות את הטעויות. להכיר בזה ששגיאתם זה לא  סימן לחולשה, אלא דווקא סימן של חוכמה.

בריאות
עסוקים בכל כך דברים שונים אתם לא תדעו איך הזמן יעבור. על פי אסטרולוגיה חודשית בעיות בריאותיות יהיו במיוחד אצל אלה אשר יש להם כל מיני מחלות כרוניות. טיפול לחיזוק מערכת החסינות עשוי לעזור. מבחינה פסיכולוגית אתם די מאוזנים וזה יעזור להתגבר על מצבים בעייתיים.

[google1]
[facebook_like_button]