מזל שור: הורוסקופ חודש יוני 2015

חודש יוני הוא טוב עבור מזל שור שרוצה לרכוש בית חדש או לשפץ את הבית. השוורים יהיו מעוניינים בלימודים אקדמיים כדי לשפר את יכולות האינטלקטואליות שלהם. החודש, חייו המקצועיים של מזל זה לא יהיו חשובים מאוד. אולי אפילו תרגישי ישנוניים בעבודה. כרגע יש לכם יעדים אחרים.

קריירה וכסף
ביוני 2015, מרכז העניינים של מזל שור לפי הורוסקופ חודשי הוא עסקאות נדל”ן. המצבים הם שונים: ייתכן שאתם רוצה בית חדש או לעבור לבית יותר מרווח. החודש הזה הוא חודש חיובי, משביע רצון. בבית העבודה נמצאים השמש ומרקורי. על פי אסטרולוגיה חודשית עבור מזל שור השמש מביאה הזדמנויות אשר יעזרו לו לשפר את הסמכות או להגדיש את כישוריו. מצד שני, אל תשכחו שקיים סיכון של הפסדים, כך שתחשבו טוב לפני החלטות ולא  להסס להתייעץ עם מומחים בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות
כוכב מרקורי נכנס לשור בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים מזל שור עבר לא מעט אכזבות, בגידות או סיבוכים אשר היו קשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. למרבה המזל לפי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש תשפיעה לטובה והאהבה יכולה לפרוח. אתם מלאי קסם או לפחות ככה חושבים אלה הסובבים אתכם. אם אתם מחפשים אהבה וזוגיות, אתם תמצאו זאת ואם יש לכם זוגיות איתנה, היא תהיה עוד יותר מוצלחת.

בריאות
ציר הבריאות של השור מלא ניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו, אשר פועלים כאן כבר כמה חודשים. עקב נוכחות של משולש זה ייתכנו בעיות בגלל החולשות והקיצוניות מול כל מני דברים ובגלל יחסי תלות. יתר על כן, על פי הורוסקופ, עימותים ממושכים יכולים לגרום למצב של אי שקט נפשית וזה ישפיע בסופו של דבר על הבריאות.

[google1]
[facebook_like_button]