מזל שור הורוסקופ חודשי פברואר 2016

העדיפות הראשית של מזל שור תהיה לשנות את חייו בדרך אחת או אחרת. השוורים מבינים היטב איזה דברים הם צריכים לשנות, ויעשו את כל המאמצים כדי להשיג את מה שרוצים. אתם רוצים לבלות זמן רב עם יקיריכם, אבל אתם חייבים להיזהר לא להגזים.
מרקורי בנסיגה יכול לגרום לכם להיות פסימיים, ולדאוג מכל דבר. ייתכן שלמישהו שחייב לכם כסף יהיה לו קושי להחזיר את ההלוואה.

 

 

 

קריירה וכסף
מבחינה מקצועית, מזל שור חש בצורך להתעדכן להתפתח. הוא פתוח לשיתופי פעולה, עובד ביעילות בצוות ומוציאים במהירות בני ברית לפרויקטים. ונוס מיטיב עם הדברים האלה והשוורים מהמרים, לפי הורוסקופ חודשי על יצירתיות, השראה, דמיון ומיומנויות. מבחינה פיננסית, יכולים להתרחש בעיות בגלל מרקורי שהוא בנסיגה. תהיו זהירים, לא לקחת החלטות פזיזות, לא להתחייב להלוואות גדולות. אל תשכחו לשמור מסמכים מעודכנים וסדרי תשלומים. לכן, לשקול מחדש כל הוצאה.

אהבה וזוגיות
החל מהמחודש, הדברים מתחילים לחזור לשגרה. זה נראה שוונוס מביא מצב רוח טוב, הרמוניה ואושר בחיי הזוגיות, הודות השפעתו החיובית. גם כן, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית השוורים ירגישו את השפעות חיוביות של מאדים וצדק, הנתמכים על ידי השמש. אבל, זהירות, כל זה נכון רק אם אתם במערכת יחסים יציבה או רשמית. אם אתם בתחילת מערכת יחסים או סתם במערכת יחסים מלאת תשוקה, או הרפתקה, הדברים יכולים לקחת תפניות דרמטיות וזה יוביל רק לבעיות.

בריאות
מבחינה בריאותית בני מזל שור מרגישים סוג של אי נוחות, אבל אין סיבה לדאגה. לפי אסטרולוגיה חודשית לא יהיו בעיות גדולות של בריאותכם, אבל אתם לא יכולים להמר על זה. אתם צריכים לשים לכל מני דברים, לא להגזים, לא לקחת סיכונים, לעשות פעילות גופנית, ולדאוג למנוחה מספקת.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,607
Rate this post