מזל שור: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

במקרה של מזל שור, החלק הראשון של פברואר מביא שינוי חברתי או שאיפות לדברים חדשים. לפי הורוסקופ חודשי מזל שור יכול לקבל הזדמנות  להגיע ליעד מסוים מהר יותר, אולי דרך חבר. בכל זאת, יכול להיות שמזל שור מתלהב תר מדי בעניין זה, והיו רק דיבורים על משהו לא ריאלי. אבל ללא ספק, תוכלו להשיג כמה דברים חשובים עבור הסובבים אתכם וגם עבורכם.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, בפברואר 2014 יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי מבית הקריירה של מזל שור יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. לפי אסטרולוגיה חודשית, תקשורת טובה החודש במיוחד היא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות. בפברואר 2014, כל מה שקשור לנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה מאוד ברור.


אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים מבוססות של מזל שור, לא נראה שיהיו שינוים משמעותיים החודש. ייתכן שיהיה שיפור מסוים, עקב העובדה שוונוס ששולט על בית האהבה והזוגיות של מזל שור, חוזר למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, מה שמביא רגיעה באופן כללי.
לפי הורוסקופ יכול להיות שיפור ביחסים אם אתם עובדים יחד עם בני הזוג או אם יש האינטרסים משתפים. במקרה זה, את ההישגים שתשיגו הם אלה אשר מרגיעים את מערכת היחסים. בכל מקרה, לא לצפות לניסים! להפגין סבלנות והבנה כי התקופה אינה ורודה, אבל ניתן לעבור אותה עם הומור וחוכמה. אם יש לכם קשר אהבה חדש או אהבה מלאת תשוקה, להיות זהירים כי זה יכול להשפיע על הקריירה או על המוניטין!

בריאות
הבריאות של מזל שור חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות. חודש פברואר 2014, לפי הורוסקופ הוא תקופה מתאימה, עבור מזל שור, על מנת לעשות בדיקות כלליות. מומלץ לא להתעייף יתר על המידה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ODnhOZNd53A