מזל שור: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

עד אמצע החודש ייתכנו שינויים די משמעותיים בחייו של מזל שור, אך הוא חייב להיות זהיר, כי קיים סיכון שהוא ירצה לכפות את רצונו על הזולת. זו תהיה טעות חמורה כאשר כל זה נוגע למשפחה ולקרובים.

קריירה וכסף
הורוסקופ חודשי מכריז על חודש פעיל מאוד מבחינה מקצועית. אתה לא תהססו לעשות כל סוג של עבודה. מזל שור תמיד ימצא לעשות משהו, תמיד ימצא פתרונות חדשניים ויסתגל מחדש לכל מצב.  אתם בעל כורכתכם תהיו מתוחים והמכשולים העיקריים יהיו קשורים למסמכים ותקשורת. הכל תלוי בכם וכיצד אתם מתייחסים לסביבה. תנסה להישאר רגועים, כי דרך התנהגות כזאת תצליחו להתגבר על המכשולים. מבחינה כלכלית, המצב לא משהו. זה יהיה טוב להיות זהירים.

אהבה וזוגיות
עבור מזל שור על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הדברים מתחילים לחזור למצב הנורמאלי עם תחילת חודש ספטמבר 2015 כי שבתאי עוזב את בית, הזוגיות בסופו של דבר. בהמשך אתם יכולים לצפות לתשוקה, לרגש ואקשן. לאחר תקופה מלאת וויכוחים וסכסוכים בני הזוג ייהנו מאווירה נוחה, מלאה הבנה ורוגע. אל תצפו יותר לעצבנות או קשיים.

בריאות
מרקורי, לפי אסטרולוגיה חודשית מחדש את מסלולו הישיר הזו מוביל לדברים טובים.  בעיות בריאות, אם יהיו כאלה לא יהיו בעיות רציניות. עם כל המצב הטוב אל תשכחו להיות קשובים לגופכם כי לפעמים  יהיה צורך בהתערבות. שימו לב במיוחד למזון כי קיימת סכנה לזיהומים.

[google1]
[facebook_like_button]