מזל שור הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

בני מזל שור, ינסו החודש לשים בצד את האנוכיות. בחלק המוקדם של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו לכם קצת בעיות בריאותיות ומצד שני הרווחים הכספיים יהיו טובים למדי. מדובר על חודש די עמוס, עם הרבה היכרויות של אנשים חדשים, עם זאת מדובר על תקופה טובה מאוד.

קריירה וכסף
לפי אסטרולוגיה חודשית השמש נמצאת במזל שור ומסייעת לו, להדגיש את תכונותיו כמנהיג וכמארגן. מאדים מחזק אתכם כך שתוכלו להצליח בשיתופי פעולה עם אנשים שיש להם אותן מטרות או אותם תחומי עניין כמוכם. מבחינה פיננסית נראה שהכול הולך חלק: אתם מרוויחים טוב ויופיעו רווחים נוספים אודות שותפים עסקיים, הורים או מזל, חד וחלק. כעת תוכלו לקבל משהו שמגיע לכם, או להשקיע, אם תרצו. אבל היזהרו: כוכב וונוס מתחיל בנסיגה מבית הכסף של השור וזה יכול לגרם לבזבזנות.

אהבה וזוגיות
מערכות היחסים של השוורים נרגעות כבר בתחילת החודש כאשר מרקורי, שליט בית הזוגיות של מזל שור נכנס לבית הזה. זו הקלה רבה, לאחר חודשיים של מתח בינו לבין שבתאי. המעבר של מרקורי דרך מזל עקרב יצר מספיק תסכולים ושוורים רבים סבלו מסיבוכים במערכת היחסים. עכשיו האווירה רגועה, אופטימית.

בריאות
החודש מביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל שור. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור יגיב ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. בעיות הקשורות לרכוש או נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו לכם אי שקט מתמיד.

[google1]
[facebook_like_button]