מזל שור: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

החלק הראשון של החודש מביא הרבה מתח בעבודה או בחיים הפרטיים של מזל שור, אבל בין כל זה תהיה הכנסה נוספת. החלק הרגשי ירד למקום השני, בזמן שהתפתחות האישית היא הדאגה העיקרית של שור. בחיי הזוגיות השור נוטה לא לעשות מאמצים נוספים, מה את יכולה להביא לסכסוך עם בני הזוג שרוצים ממנו יותר. לא להזניח את המשפחה, כי בתקופה הזו אולי תהיה זקוק לעזרתם.

קריירה וכסף
ניתן לחוש את המגמה, שהיחסים הסנטימנטאליים, ישפיעו גם על היחסים במישור המקצועי. בנוסף, מבחינת אסטרולוגיה חודשית מזל שור, ייתכנו סיבוכים הקשורים לחוזים, מסמכים או תיקים. במקרים מסוימים, מדובר על התקפה בעל פה או בכתב, על יריבות או סכסוך. עם זאת, לשים לב בקפידה ליחסים עם אחרים ודרוש מאמץ נוסף כדי להבטיח תקשורת חלקה וברורה. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל שור, ידוע ששבתאי הוא השליט של הקריירה של מזל שור, אפשרי שהשילוב מרקורי- שבתאי ידרוש מאמץ משמעותי ותקשורת בחיים המקצועיים. אולם, יש לתכנן את ההחלטות ויהיה נבון לדחות אותן לאמצע החודש. אחרת, החודש אתם פעילים מה שיכול להביא לתגמולים בפעילויות היומיומיות, ובמיוחד בשני העשורים הראשונים של החודש. מבחינה כספית, היזהרו, במיוחד, על הכסף השייך לכם ואחרים יכולים להחליט כמו שותפים, בני זוג ועוד.

אהבה וזוגיות
הורוסקופ חודשי מזל שור, מגדיר את התקופה הזאת כתקופה חשובה, של דיונים, ניתוחים וקבלת החלטות. על התקופה הזאת, חייבים להסתכל בכללותה, משום שהיא מבוססת על מעשים משותפים של בני הזוג. כוכב מרקורי נכנס החודש לבית של בני הזוג, שבו יישאר לתקופה של חודשיים. בתקופה הזאת, מרקורי יצטלב עם שבתאי ויתחיל ברגרסיה לקרת סוף החודש ועד אמצע חודש הבא. זאת לא בדיחה, הנושאים הם רציניים, צריך לחשוב לפתרונות קונקרטיים ומעשיים. מערכת היחסים של בני הזוג מזל שור חייבת לעבור דרך המסנן של אובייקטיביות, וההחלטות חייבות להיות על פי הרציונל ולא על פי הרגשות. בזוגות בני מזל שור דנים על לקיחת האחריות על מעשיהם. התקופה יכולה להיות מסובכת, עם קרירות בין בני הזוג, קשיי תקשורת, דברים מסולפים ועוד . יש מקום אפילו למניפולציה, שקר ועקשנות. הורוסקופ חודשי מזל שור ממליץ על דיפלומטיה והרבה סבלנות.

בריאות
זה טוב לשמור על הגוף שלכם תחת פיקוח מתמיד. יש לחץ, מצד הכוכבים על הקטע של המחלה ואורך חיים לא בריא מביא לסיכונים מיותרים.

[google1]
[facebook_like_button]