מזל שור הורוסקופ חודשי מרץ 2016

חודש מרץ 2016 בגלל נוכחותו החיובית של כוכב הלכת ונוס במזל זה, מביא הרבה מזל בכל מני תחומים. בנוסף, יופיטר מצטרף אף הוא תחת שילוב זה, הדברים מסתדרים לטובה, בלי הרבה מאמץ  מצד מזל שור.  

 

 

 

קריירה וכסף
ונוס נמצא בבית הקריירה של מזל שור וזה יגרום לפי הורוסקופ חודשי להתקדמות מקצועי בדיוק לפי תוכניותיו. יופיטר ממוקם גם הוא בבית של העבודה של השור וזה מוסיף לסיכויי ההצלחה, הגשמה והרווח. יתרה על כן, אתם תרגישו גם את התועלת הברורה של כוכבי מרקורי והשמש, אשר מביאים את הפופולאריות, תמיכה והגנה. מבחינה כלכלית, אין לכם סיבה לדאוג. להפך, אנחנו מדברים על שגשוג, אבל אתם חייבים לגלות זהירות ומתינות.

אהבה וזוגיות
במערכת היחסים מזל שור מפגין נטייה לתקשורת פתוחה ואוהבים לבלות עם בני הזוג ועם בני משפחה. אם אתם נמצא במערכת יחסים חדשה, אתם רוצים להיות ככל האפשר יחד עם בני הזוג. אם אתם רווקים, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם ההזדמנות לפגוש את הזוג. בכל מקרה, זה נחמד לצאת ולהשתתף בכל מיני אירועים חברתיים. מה שבטוח היא העובדה שיש שילוב בין החיים הסנטימנטאליים והקריירה, עם השפעות הדדיות.


בריאות
זה נראה שבתחום הבריאות הדברים יחזרו לקדמותם. אם לאחרונה היו בעיות, עכשיו תצליחו להיפטר מהן,תמצאו פתרונות ותרגישו שיפור. לפי אסטרולוגיה חודשית הכוכב מרקורי, ממוקם במיקום נוח. גם אם אתם מרגישים טוב יותר, אתם לא צרכים לזנוח שום דבר אשר קשור לבריאותכם. להפך, יש לארגן את החיים שלכם ולאמץ סגנון חיים יותר מאוזן ובריא, עם כל המשתמע מכך.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,628
Rate this post