מזל שור: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

הורוסקופ מזל שור מרץ 2014 מבשר על חודש לא כל כך טוב. מזל שור מקבל את הרושם הכל סטטי סביבו. ילידי מזל שור שנולדו בין 28 במרץ – 1 באפריל מאחלים לעצמם פרויקטים חדשים בחלקו השני של החודש, אבל יצטרכו להיאבק עם מצב מסוים של אינרציה.

קריירה וכסף
הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה, כי מאדים הכוכב של פעולה ויוזמה מתחיל בנסיגה ב – 1 במרץ 2014. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם תצטרכו להתמודד עם חוסר קואורדינציה, מוטיבציה ואנרגיה, מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה , אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמע בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי תקבלו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם בסדר גמור, אבל יש לשמור על הקיים והיזהרו במיוחד במחצית השנייה של החודש.


אהבה וזוגיות
החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עלולות להתרחש אירועים חריגים, לא נעימים, ואחראים על כך הם מאדים ושבתאי בתנועה של נסיגה. כדי להתגבר על הדברים האלה בהצלחה אתם צריכים לשמור על אופטימיות, על מורל גבוה מאוד ומערכת יחסים יציבה. בדרך זו אתם תעברו בשלום את התקופה הסוערת הזאת. ההרמוניה האישית יכולה להיות מושפעת על ידי אירועים שונים בעבודה ובעיות רפואיות, אבל בסוף תעברו בשלום מעל הכל.

בריאות
מזל שור לפי הורוסקופ חייב להיות זהיר לגבי מצבו תקין של בריאותו. מאדים נמצא בנסיגה וזה יכול לחדש צרות ישנות או להופיע בעיות בריאותיות חדשות כמו כאבים, דימומים, דלקות, פריחות, חום וכו’. לכן, אתם חייבים להיות זהירים מאוד, כדי למנוע בעיות בריאות שונות שעלולות להתרחש ויכולות להפריע לתפקודכם.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=kLo5BTUtCAA