מזל שור הורוסקופ חודשי מאי 2016

אם אתה בני מזל שור לפי הורוסקופ חודשי יזכו בחודש מאוד חיובי. אתם תתקדמו גם מכל הבחינות. השוורים יכולים להרוויח מן השיתוף עם אנשים בעלי השפעה ועקב עזרה של חברים טובים.

 

 

 

קריירה וכסף
השוורים יבססו  את הקריירה שלהם עם ביצועים מושלמים. זה הו הזמן המתאים להגדיר יעדים לטווח ארוך, לפתח אסטרטגיות, שיכולים להוביל להחלטות חשובות או לשיתופי פעולה עם מישהו רחוק. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור שמעוניין בלמידה, יקבל מהצמד יופיטר ושבתאי עידוד אשר תוסיף להצלחה שלו. מבחינה פיננסית, מזל שור נכנס לתוך תקופה הדורשת זהירות.

אהבה וזוגיות
בשביל השוורים החודש מתחיל בסערה מבחינת האהבה. הזוגות הנושאים הם בעלי עניין משותף לגבי הכסף, אך זה יכול, באותו הזמן, לגרום לנזק במה שקשור להבנה שבניהם. איכשהו, בחייהם של בני הזוג יש קשר בין כסף ומערכת היחסים, אשר, אם זה  מתנהל היטב, זה יכול להביא לרווחים, אבל גם יכול להביא להפסדים או וויכוחים. אם אתם רווקים לא יהיה קשה מדי למצוא זוגיות החודש, אבל יחסים שנולדים עכשיו הם די לא יציבים.

בריאות
השוורים יפגינו עניין מובהק לגבי הבריאות במהלך החודש הזה, אבל לא בהכרח בגלל מחלה כל שהי. לפי המלצה של אסטרולוגיה חודשית מזל שור יכול לעשות בדיקות מקיפות וטיפולים מכל מני סוגים. ככל הנראה על השור לנקוטת באמצעים מבחינת סגנון החיים. התקופה הטובה ביותר מבחינת בריאותית היא אמצע החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,621
Rate this post