מזל שור: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


הדבר האחרון שאתם יכולים לומר הוא שהספונטאניות היא בסדר היום (או החודש). השמש תחזק את הרצון של מזל שור להתגונן על מנת להגן על מעמד שהרווחתם בכל החזיתות. זה מחייב אתכם לקחת פחות סיכונים, להישאר בצד, אבל עדיין להיות במרכז. שבתאי עדיין ישלוט ביחסיכם, בין במקום העבודה, בין בחיי הזוגיות . לכן, אתם מתמודדים עם המציאות לתקשר עם האדם חשוב לכם. מדובר, לפי אסטרולוגיה חודשית על תקופת זמן של עימותים פוטנציאליים, קונפליקטים, אפילו וויכוחים שבהם אף אחד אינו מוכן לעשות פשרות.

 

קריירה וכסף
זה נראה כאילו השמש מצליחה להכניס ערך לתוכנית הקריירה. לפיכך, בני מזל שור מפגינים יוזמה, מקבלים ההחלטות, מנתחים בקלות את הדברים, שמים לב מהר למה שחשוב ומה שטחי, יש התמקדות יעילה על המטרות ואיזה המטרה להשיג. לפעמים, ייתכן שיש לכם את ההרגשה שיש מכשולים, שמישהו תוקע אתכם במקום, שאתם צריכים לעמוד מול מצבים דחופים, אפילו גורליים. אבל על ידי התמדה, עקשנות וסבלנות מצליחים להתמודד עם המצב. על פי הורוסקופ חודשי במחצית השנייה של החודש ייתכן שיהיה מפנה לרגע, שינוי לא טוב, מחסום,. מבחינה כלכלית, הדברים טובים.


אהבה וזוגיות
חודש מאי 2014 מביא עבור מזל שור סיבות רבות לסיפוק, אמנם לא מבטיח הצלחות הגדולות במישור הסנטימנטאלי. יש השפעה קרה מהצד של שבתאי. גם מצד מאדים, שליט הבית של הזוגיות של השוורים המצב עדין. בנוסף, גם ונוס חדשות לא מביא חדשות טובות כל כך, כי הוא עובר אזור מסתורי, סגור, מופנם. ברוב המקרים, הדברים קורים במישור פסיכולוגי, לא פיזית. עלולים להיות רגעים של בדידות, הטעיה, ויתור, הקרבה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מעדיפים להיסגר בתוך עצמכם ואתם לא רוצים לבטא את רגשותיכם.

 

בריאות
בחודש זה אתם פשוט מקרינים ויש לכם הרבה אנרגיה. עם זאת, לא להגזים, זכרו שציר הבריאות של השור הוא עדיין עמוס. בגלל זה, טוב להתייחס ברצינות לכל אירעה, בעיה בריאות או כל מחלה. אפילו משהו שלא נראה רציני עלול לגרום לבעיות חמורות. במחצית השנייה של החודש תוכלו למצוא פתרונות רפואיים לבעיות ישנות. בכל מקרה, אל תשכחו על המנוחה ורגיעה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=DpChtgOktpk