מזל שור הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל שור הורוסקופ חודשי ינואר 2017מזל שור מרוצה למדי מהביצועים שלו בתקופה האחרונה, עכשיו יש ההזדמנות להזכיר לעצמו זאת. במישור הרגשי, הוא נמצא בתקופה שבה האושר יחייך לו שוב. זה הו חודש לפי הורוסקופ חודשי של לא מעט הצלחות כמעט בכל המשורים של חייו מזל זה.

קריירה וכסף

לטווח ארוך, החיים המקצועיים זורמים באופן חיובי, עקב ההשפעות של נפטון, שבתאי וצדק. לפי אסטרולוגיה חודשית, נפטון הוא אחראי על הכישרון והשראה, שבתאי על החשיבה ויופיטר על הזדמנויות. בשבועיים הראשונים של החודש, מאדים נמצא בבית העבודה: יהיה עומס ולחץ, מצבי חירום ואירועים. המתח גבוה, אך היעילות היא טובה. בתחילת החודש ונוס נכנסת לבית הקריירה של השוורים, סימן שיש סיכוי להזדמנות שמופיעה אודות קשרים, אך לא לסמוך זמן רב מדי על הקשרים האלה. גם אם יש לכם התנהגות בלתי צפויה בתחום הכסף, עם זאת, הכסף אוהב אתכם.

אהבה וזוגיות

אז בחודש הזה לא יהיו סכסוכים בתוך מערכת היחסים. ייתכן שיהיו אבל בסוג אחר של יחסים כמו חברתיים למשל, אבל הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג היא די גבוהה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשי מזל שור מגיב בעצבנות על כל דבר אך יכול להיות שגם בני הזוג מגיבים באימפולסיביות.

בריאות

ציר המחלות של מזל שור הוא די טעון, מה שאומר שיש, במידה גבוהה, סיכון לחלות. מחלה יכולה להופיע פתאום באופן בלתי צפוי. היזהרו במיוחד מטראומות, כוויות, חתכים, זיהומים, ודלקות. על פי הורוסקופ מזל שור חייב לשים לב גם לנסיעות, בין אם ברגל או עם המכונית.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,776
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...