מזל שור הורוסקופ חודשי ינואר 2016

לפי הורוסקופ חודשי מזל שור נכנס לחודש עם מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה תתרחש לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תעשו דברים מועילים. אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לתמוך בכם . אתם מרגישים בשליטה בכל דבר שתעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

 

 

 

קריירה וכסף
בין יופיטר, בתוך בית העבודה של שור ושבתאי ממוקם בבית הקריירה, המוניטין של השור פורח והוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור ישיג הישגים שהם כעת חשובים לעתידו. הצמד יופיטר – שבתאי יחזק את הקריירה שלכם מכיוון שעכשיו ניתן להבחין טוב יותר מהם יעדי החיוניים והמשאבים כדי לעסוק רק בדברים החשובים באמת. הניסיון שצברתם עד כה כבר מוכר לכולם  והסמכות שלכם רק מתחזק כל הזמן. יש לכם שיקול דעת מצוין שיכול לזהות הזדמנויות טובות ולבצע מהלכים בהתאם.

אהבה וזוגיות
אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה של מזל שור, נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של שור מקבל יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של מזל שור נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.

בריאות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור אין החודש איומים רפואיים גדולים. השמש מעניקה לו חיוניות ואנרגיה. יתר על כן, צדק עם שבתאי, מעניקים סיבולת מעולה לשוורים. זהו חודש שבו אתם יכולים להשקיע קצת בבריאות: בדיקות שנתיות, לבקר את רופא השיניים, לקחת תוספי מזון, חברות בחדר כושר ועוד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,742
Rate this post