מזל שור הורוסקופ חודשי יוני 2016

מזל שור לפי הורוסקופ חודשי חושב יותר על עתידו ומסתכל על הדברים מנקודת מבט שונה. הוא רואה את הדברים באופן ברור יותר, וזה יעזור לו לתכנון יעיל יותר ולקבוע מטרות. לקראת סוף החודש, יהיה לכם יותר ביטחון בעצמכם.

 

 

 

קריירה וכסף
הנוכחות של מרקורי וונוס מורגשת גם במישור הקריירה, כך שהשור ייהנה מהזדמנות והצלחות בקריירה. מזל שור עובד קשה ואת והתוצאות לא יאחרו להופיע. הבוסים יהיו מרוצים מהעבודה שאתם עושים, תקבלו תגמולים וגם הכרה חברתית. ההצלחה מובטחת ללא מאמץ גדול מדי. אתם מתקשרים בקלות עם אחרים, עובדים בצורה יעילה והקשרים יכולים לעזור להתקדם בקריירה. מבחינה כלכלית, הדברים נראים די טוב.

אהבה וזוגיות
חודש יוני מתגלה כחודש מלא ברומנטיקה, באופטימיות והיחסים מבוססים על הידידות ועל השותפות. לעומת זאת,  מזל שור שומר על דיסקרטיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו הזדמנויות למצאו אהבה במשגרת מפגשים עם חברים ובילוים מחוץ לבית. לאחר 16 ביוני, דברים מתחילים לזרום עוד יותר טוב. נראה שאתם חלק מאירוע חשוב, כי יופיטר נכנס למזל שור ולכן אתם תזכו בהישגים רבים וסיפוק בכל המישורים של החיים אבל במיוחד במישור הסנטימנטאלי.

בריאות
מזל שור הוא בכושר נהדר החודש ויש לו הרבה אנרגיה. אתם יכולים לנשום בהקלה לאחר תקופה תוססת, אתם מרגישים שהצלחתם להיפטר מהלחץ ולהגיע לאיזון. לפי אסטרולוגיה חודשית אין בעיות בריאותיות במהלך תקופה זו. אתם אופטימיים, בטוחים, יש לכם מצב רוח טוב, אתם פתוחים לדברים חדשים. תוכלו לנצל את האנרגיה הזו, כדי לשמר על המצב הגופני המעולה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,800
Rate this post