מזל שור: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


הביטחון העצמי של מזל שור ירד החודש וזה יגרום לו לאלף מחשבות. אתם תוציאו סכום גדול של כסף כדי לנסות להרגיש טוב יותר, אבל זה לא יעצור את ההמולה שבמוחו. הפתרון הוא להתמודד עם הדבר שגורם לו להיות פחות בטוח ביכולותיו.

קריירה וכסף
חודש יוני 2014 הוא חודש חיובי מבחינת הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור יעבוד בהנאה וירגיש מרוצה מהתוצאות של העבודו. זה יהיה חודש דינאמי, תהיה לכם שליטה ותדעו כיצד לכפות את נקודת המבט שלכם. בפרט, החלק השני של החודש הוא חיובי לפרויקטים עסקיים או לפתיחת עסק עצמאי. אתם רק רק צריכים להיות זהירים במה אתם משקיעים את הכסף. בהתחשב בעובדה שמרקורי, שליט בית הכסף של השור, הוא בנסיגה, מומלץ לנתח בזהירות את השקעה חדשה. העצה שלנו היא להמתין, בכל מה שקשור לרכישות אחרת נזק או בעיה עלולה להתרחש.


אהבה וזוגיות
עד 23 ביוני 2014 בית האהבה ושל הזוגיות של מזל שור נמצא תחת ההשפעה של ונוס. הכוכב ההרמוניה,ה חושניות והרומנטיקה ישפיע לטובה על היחסים של השוורים. לפי הורוסקופ חודשי, זה הזמן להשלים עם בני הזוג, אם אתם נמצאים בקונפליקט קטן איתם, לתקשר באופן יעיל יותר, כדי לחזק את הקשר. לשוורים הבודדים שי סיכויים גדולים לפגוש מישהו בחייהם. בהתחשב בהיבטים של אסטרולוגיה זה אפשרי לפגוש מישהו במקום העבודה או קשור למקום העבודה. חשוב לתת אמון בכם, בכוחו של הפיתוי ולצאת לדרך.

בריאות
במונחים של בריאות וחיוניות של השוורים יוני 2014 יהיה חודש די טוב. לפי אסטרולוגיה חודשית, אתם לא תתמודדו עם בעיות רציניות. אתם תהיו אופטימיים, עם מצב רוח טוב ואנרגטיים. אלה שיש להם מחלות כרוניות מומלץ לדאוג לעצמם כראוי, ולקחת בחשבון את העצות של הרופאים. אתם חייבים להיות זהירים יותר בחלק השני של החודש בפני פגיעות קטנות או אי הנוחות. אחרת, תוכלו לנצל את קרני השמש, לאכול פירות וירקות, לצאת לטבע וליהנות מהחיים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=V1QYHn8ck_Y