מזל שור: הורוסקופ חודשי יולי 2015

לפי הורוסקופ חודשי מזל שור יכנס לחודש עם הרבה מזל. תהיה התקדמות בקריירה שלו לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה הביצועים שלו יהיו מועילים. ייתכן שאדם בעל סמכות יחליט לתמוך בכם. אתם מרגישים ביטחון עצמי בכל דבר שתעשו והחשיבות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

קריירה וכסף
השילוב של יופיטר, בתוך בית העבודה ושבתאי ממוקם בבית הקריירה יגרום לכך שהוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור ישיג הישגים שהם יהיו חשובים לעתידו. יופיטר – שבתאי כצמד יחזקו את הקריירה של השור מכיוון שהוא יבין טוב יותר מהם היעדים ולעסוק רק בדברים החשובים באמת. כולם מודעים לניסיון אשר צברתם עד כה והסמכות שלכם מתחזקת כל הזמן. שיקול הדעת המצוין והיכולת לזהות הזדמנויות טובות יאפשרו לכם לבצע מהלכים חכמים.

אהבה וזוגיות
בתחילת החודש מרקורי יכנס לבית הזוגיות של מזל שור וכל מה שקשור למערכת היחסים ואהבה יהיה רגוע יותר. השוורים כבר ירגישו הקלה רבה, לאחר המתח ששרר בין מרקורי לבין שבתאי. המעבר של מרקורי דרך מזל עקרב יצר המון תסכולים ושוורים רבים סבלו מסיבוכים במערכת היחסים, אבל עכשיו האווירה תהיה רגועה ואופטימית. יתרה על כן, כוכב צדק, הממוקם בבית האהבה של מזל שור. פשר הדבר הוא  יציבות, רצינות ואמון.

בריאות
חודש יולי 2015 לפי אסטרולוגיה חודשית די לא יציב מבחינה בריאותית. לפי כך יכולות לצוץ בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להקטין את הסיכון למחלות, מומלץ לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. יש להגן על גופכם מול חולשה למזונות מפתים לא רצויים כמו ממתקים ומעדנים אחרים.

[google1]
[facebook_like_button]