מזל שור: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


החודש מזל שור נמצא ביחסים טובים עם כל הסובבים אותן, בין אם זה חברים או שכנים. זאת תהיה תקופה חיובית כדי להתחיל פרויקט חדש או לעבור דירה. זה אפשרי שתהיה הזדמנות חשובה באמצעות קרוב משפחה, אז תדאגו לנצל זאת.

קריירה וכסף
החודש מזל שור יהיה מאד פעיל ויש לו גם הרבה עבודה. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית שאתם תהיו עסוקים כל הזמן בעבודה, אבל גם תכירו אנשים חדשים שאיתם תשתפו פעולה. בחצי הראשון של החודש הדברים זורמים נהדר. מבחינת הכסף, שיתוף פעולה, תקשורת, נסיעות, פעילויות, אתם מסודרם בזכות נוכחותם של ונוס ומרקורי בבית הכסף של מזל שור. לקראת סוף החודש, והשמש מופיעה בבית הרביעית של השור, דבר אשר יש לו קשר לנדל”ן או משאבים אישיים. ואחרון חביב, נוכחותו של יופיטר מביאה רווחה ושביעות רצון.


אהבה וזוגיות
בחודש יולי 2014 מזל שור יהיה יתר מעשי מאשר רומנטי. זה נראה שבני מזל זה הגיעו לאותה נקודה במערכת היחסים שבה הם מרגישים את הצורך בטחון וודאות. רק בסוף החודש על פי אסטרולוגיה חודשית השוורים יפגינו רוך ואהבה, בקיצור חיים משותפים. לקראת סוף החודש אולי תהיה נסיעה עם גוון רגשי ולמה לא, אפילו לפגוש מישהו מיוחד. הנוכחות של המאדים בבית הזוגיות של השור, יכולה להביא להרמוניה אבל גם למתח.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי אתם מתחילים את חודש יולי 2014 תחת השפעה של מאדים שנמצא עכשיו בבית המחלות של השור כבר 8 ימים אבל, תירגעו, לקראת סוף החודש אפשר לנשום לרווחה כי מאדים יעזוב את הבית הזה. יש להמשיך לדאוג לעצמכם ולשים לב למצבכם הבריאותי. תיזהרו מזיהומים, פגיעות מכל סוג שהוא ודלקות.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=AOpXG3Du8S0