מזל שור: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

 אם אתם מזל שור, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור יהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

קריירה וכסף
הקריירה ויחסים, על פי הורוסקופ חודשי מזל שור, משתלבים זה בזה בין אם מדובר על עבודת צוות או מחקר משותף יש ההשפעה של התחושות על הבחירות המקצועיות ואתם זקוקים בסוג של תמיכה מצד בני זוגכם.
אתם מחויבים לאנשים קשרים שלפעמים מגבילים את החופש שלכם ולפעמים מרגיז אתכם, אך בלי זה אי אפשר להתקדם הלאה.
תקשורת עם אחרים משתפרת, על פי אסטרולוגיה חודשית מזל טלה לאחר תקופת למדי מעצבנת ומלאה אי הבנות. היקף העבודה רק עולה ומעכשיו אתם צריכים לצפות למספר חודשים של מתח הנגרם על ידי מצבים דחופים, קריטיים, קונפליקטים, אירועים או תאונות בעבודה.

אהבה וזוגיות
כנראה שאתם נושמים לרווחה כבר בתחילת החודש, כאשר מרקורי לפי הורוסקופ חודשי מזל שור עוזב את בית האהבה של מזל שור. הוא הצליח לסבך קצת בחודשיים אחרונים את הדברים. כאשר מרקורי עוזב הוא לוקח אתו את המתחים ומשאיר אחריו כמה לקחים אתם למדתם.
אם המעבר של מרקורי בנסיגה לא תקף ישירות את הזוגיות, אבל השפיע על הפרטנר שלכם, מעכשיו הוא מתחיל למצוא את האיזון ואת הרוגע.

בריאות
מעכשיו ועד אמצע השנה, הבריאות של השור חייב להישמר תחת התבוננות מעמיקה וכדאי להימנע מכל סוג של הפרזה שיכול לשים אותך בסכנה.
פעילות גופנית ושינה טובה, דיאטה מאוזנת, או השימוש בטכניקות הרפיה שונים יכולים לעזור מאד.

[google1]
[facebook_like_button]