מזל שור הורוסקופ חודשי אפריל 2016

החודש עבור מזל שור עלולות להתרחש בעיות בחיי היומיום, בעבודה או במשפחה. כל עוד אתם משתמשים בחוכמה ותהיו תהיו גמישים אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שמופיעות בדרככם. לפי הורוסקופ חודשי מזל עקרב ירגיש חסר ביטחון העצמי בתקופה הזו. תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. יש למנוע ממתח בעבודה בחודש זה.

 

 

 

קריירה וכסף
בעבודה בני מזל שור ירגישו שהמוטיבציה לעשות דברים חדשים הולכת וגוברת. גם אם אתם לא תמיד זוכים בתמיכה מעמיתים לעבודה, אתם תתקדמו קדימה בביטחון. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכוכבים הם לצידכם. לגבי המצב הכלכלי אתם תוכלו לזהות הזדמנויות אשר יאפשרו לכם להרוויח כסף. עם זאת, תהיו זהירים ולדחות כל הצעה אשר תיראה לכם חשודה.

אהבה וזוגיות
אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, החודש הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.

בריאות
עם מרקורי, השליט של בריאותכם, אשר נמצא בנסיגה ועם שבתאי בבית הבריאות של השור, החודש אתם חייבים להיות זהירים, כי הבעיות עלולות להתרחש בכל עת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רשלניים או להגזים, לא שווה להסתכן.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,647
Rate this post