מזל שור: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

מזל שור יתמקד יותר על חלומות לעתיד ובמטרות יש לו, וינסה למצוא פתרונות כדי להשיג את המטרות האלה.
למרבה הצער, יש סיכון להופעת בעיות על פיתוח קריירה. אתה תוהה אם יש לך את המקצוע המתאים ויש לך ספקות אם החיים שלך פונה בכיוון הנכון. בתקופה הזאת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תצליחו לסיים שיפוץ או לסגור עסקת נדל"ן. גם כן ישנם הזדמנות להשלים עם חבר משפחה

קריירה וכסף
הדברים מתחילים לזוז ואתם יותר יעילים בתקופה זו,  כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר ויהיו גם . יש גם פתיחות בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי  הורוסקופ חודשי יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל שור. מבחינה כספית, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות מסודרים בעניין הכסף.


אהבה וזוגיות
במערכות יחסים ישנות ורשמיות אסטרולוגיה חודשית לא מבשרת על שינויים משמעותיים בתקופה הבאה. תוכל, עם זאת, אפשר לדבר על שיפור, בשל העובדה כי ונוס, השליט של מזל שור, חוזר למסלול הישיר, מה שמביא לשלווה באופן כללי. יכול להיות שיפור משמעותי במערכת היחסים במקרה שאתם עובדים עם בני זוגכם או אם יש עניין מקצועי משותף. אבל אל תצפו לניסים. אתם צריכים סבלנות, להתנהג ברוגע ולהביע הבנה, רק אז ניתן להתגבר על תקופה זו שהיא לא הכי ורודה בחייכם. אם אתה בתחילת מערכת היחסים יש להיזהר כדי שהיא לא תשפיע בתחום הקריירה או על המוניטין.

בריאות
המלצת הורוסקופ חודשי היא להיות זהירים לגבי מצבכם הבריאותית. אל תהססו להתייעץ עם העזרה מקצועית בכל בעיה בריאות. לא להזניח את הבעיות ולהתייחס אליהם ברצינות. זאת תקופה מצוינת עבור ביצוע בדיקות שגרתיות כלליות או לחדש טיפול רפואי תחת הדרכתם של מומחים. יש לאמץ אורח חיים בריא, תזונה מגוונת ובריאה, להימנע הקיצוניות, מתח, לעשות פעילות גופנית, לנוח ולהירגע.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=A7bKxR1ZU1U