מזל שור: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

בחלק הראשון והאחרון של החודש, לפי הורוסקופ חודשי יהיו עבור מזל שור הזדמנויות לגלות או ליישם מיומנויות שיאפשרו לו הכנסות נוספות. גישה אקסצנטרית ולא מקובלת בקשר לכל מני דברים לא תעשה לו כבוד, לא מבחינה חברתית וגם לא מבחינה מקצועית.

קריירה וכסף
החודש מזל שור חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות חדשים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, השליט של בית הקריירה של מזל שור, מראה שהיגיעה הזמן לסכם מה היה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל שור יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, על פי אסטרולוגיה חודשית באות מהכיוון הכסף. אתם עוברים משבר מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות
לאחר חודש וחצי של נסיגה, ונוס, חזר למסלול הישר בסוף חודש שעבר. משהו מתחיל לזוז סוף, סוף. לפי הורוסקופ אי הבנות מתבהרות, חסימות נעלמות, משהו שנותק יכול לחזור למה שהיה קודם. אירועים מסוימים מתחילים לחשוף את משמעותם. הם חלק מתמונה כללית ויש להם משמעות מיוחדת עבור חיי הזוגיות של השוורים. אתם יכולים להסיק מסקנות חשובות לעתידכם. החלק האחרון של החודש מביא הישגים בחיים הסנטימנטאליים של השוורים.

בריאות
אם שבועות האחרונים איכשהו היו כמה בעיות קשורות לריאות, החודש מביא שיפור של מצבו הכללי של מזל שור או פתרונות רפואיים. לא צפויים בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.

[google1]
[facebook_like_button]