מזל שור: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


מזל שור יכול לאפשר לעצמו לפעמים רגעים קטנים של פינוק. הקשיחות לא תעזור לו בשום דבר מכל מה שאתם רוצים לעשות או להשיג. כל מה שאתם צריכם זה פשוט להקשיב, לתקשר, להיות יותר גמישים וההצלחה היא במרחק נגיעה.

 

קריירה וכסף
בחודש זה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית לבית הכסף נכנס ונוס ומרקורי מתחיל במסלול ישר. לפיכך, יהיו שינויים לטובה ואחראים על כך יכולים להיות שותפים, עמיתים או בני הזוג. לפי הורוסקופ חודשי, מאדים מתחיל לסגת ואלה לא חדשות טובות. ייתכנו גם רגעי של אי הנוחות קטנה, רגעים קטנים של פאניקה, סיבוכים, האטה או הסחה מהמטרה. זה ידוע שהתחלות חדשות לא תמיד קלות. הטוב ביותר יהיה לחדש את הפרויקטים ישנים, לנתח ולתקן את רוב הבעיות שבקריירה שלכם ולארגן מחדש את עבודתכם.


אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על חודש מלא באהבה בחיי של בני הזוג. הם נהנים מהרמוניה ואושר מרומם. הנוכחות של ונוס ומרקורי, זה יעזור לכם מאוד. פשוט אתם מקרינים אושר, בולטים בקלות וללא מאמץ יכולים לפתות כל אחד. במקביל, לפי הורוסקופ אתם זקוקים לאהבה, רוך וקרבה. תקבלו הצהרות אהבה ומחמאות ואתם מרגישים מצוין עם זה. שימו לב, אתם עלול לפעול לחטא ובקושי לשלוט על עצמכם מול הפיתויים השונים.

בריאות
החודש הזה די מבלבל מבחינת הבריאות. בעקרון, אתם נהנים מטונוס פיזי טוב, אך תהיה גם אי הנוחות מסוימת. יש לכם רגישות גדולה וייתכנו מצבי חירום או משבר. מסיבה זו, יש לעמוד על המשמר, קחו את הזמן למנוחה ורגיעה. תנסו להפחית את המתחים לעשות פעילות גופנית, אימצתו דיאטה מאוזנת ובריאה.

[google1]
[facebook_like_button]


httpvh://www.youtube.com/watch?v=iScLgYo48OQ