מזל שור: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

רבים מן בני מזל שור השור ייקחו לעצמם תפקיד של מנהיגים, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית זה אפשרי שתקבלו החלטה שגויה אשר תשפיע באופן שלילי לטווח הבינוני. הימנעו גם להיכנס למלכודת של ספקולציות פיננסיות למרות שהם נראים מאוד אטרקטיביות.

קריירה וכסף
ונוס בשיתוף עם פלוטו יתמכו בכם בפעילות המקצועית ואתם מלאי רעיונות ויוזמה. בנוסף, העמיתים לעבודה יקשיבו לכל ההצעות אשר אתם תציעו. לפי הורוסקופ חודשי מדובר על חודש מאד מוצלח ליזמים או עבור אלה הקשורים לאמנות ויצירה. אולי ההכנסות לא יהיו באותה מידה עם מאמציכם אבל לפחות יהיה לכם סיפוק של עבודה איכותית. לקראת סוף החודש, בתנאי שתושפעו מההשפעה השלילית של שבתאי, מומלץ לא לקבל החלטות בנוגע לתחום המקצועי.

אהבה וזוגיות
עבור ילדי מזל שור חודש אוגוסט 2015 יהיה ברמה הרגשית די הרמוני. אתם תוכלו לבלות יחד עם בני הזוג רגעים מיוחדים, תוכלו לתקשר וכך לפתור סדרה של בעיות. במיוחד ב- 10 הימים האחרונים של החודש תהיה תקופה טובה לקבלת החלטות חשובות, כגון אירוסין, נישואין או להביא ילד לעולם. מזל שור עלול להיתקל במהלך הזמן הזה במישהו שלצדו הוא יוכל לבנות מערכת יחסים לטווח ארוך. לקראת סוף החודש, ונוס ירגיע את המתחים הקשורים ליחסים קיימים.

 

בריאות
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לשים יותר תשומת לב למצבכם הבריאותי. לקראת אמצע החודש זה אפשרי שהשוורים יתמודדו עם בעיות בריאות קטנות או יש לצפות להחמרה קלה של מחלות שכבר יש להם. אם תאמצו את המלצות של הרופאים אינם צופים סיבוכים. לקראת סוף החודש גם המורל שלכם יהיה טוב יותר ותהיה אופטימיים יותר.

[google1]
[facebook_like_button]