מזל שור: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


אם אתם מזל שור, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור יהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

קריירה וכסף
שיתופי פעולה ואינטראקציה עם הקהל או לקוחות בולטות מאוד בחודש הזה. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל שור קיימת אפשרות של הישגים מקצועיים שיביאו כסף, חתימה על חוזים חדשים או ביסוס של שותפויות. בנוסף, אתם תחת ההשפעה של משולש בין הכוכבים יופיטר – שבתאי אשר נוצר בין הבית הכסף והתעסוקה של מה שיוביל ליתרונות בזמן פעולה, עידוד ויציבות. בקיצור, מצפה חודש פרודוקטיבי למדי עבורה שוורים. מצד שני, על פי הורוסקופ חודשי מזל שור אתם צריכים להיות זהירים איך אתם מנהלים את הכסף שהרווחתם, כי החודש הזה אינו תקופה הכי טובה עבור השקעות. גם כן לשים לב לקרנות, הלוואות, אינטראקציות עם הבנקים, רשויות המס או ביטוח.


אהבה וזוגיות
אתם לא יכולים לצפות להסכמה והרמוניה, וזה נכון לא רק עבור החודש הזה, אך עבור עוד כמה חודשים מעכשיו. מצד שני, אתם כן יכולים לצפות לתשוקה, רגשות חזקים, אתגרים ואקשן. אבל כל התקופה הזאת מלאת וויכוחים, סכסוכים, או אפילו פרידות. אם בני הזוג נישואים או לא הם יכולים לצפות להרבה עצבנות או קשיים.

בריאות
עם עזיבתו של מרקורי של בית הבריאות של מזלכם, אתם תשימו לב לשיפור של בעיות רפואיות מסוימות. לעת עתה, אבל, זה יהיה טוב להתחיל לחשוב על דרך במהלך החודשים הבאים, תעשו פעילויות ספורט בבית או בחוץ.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=d8LcUo-8HIM