מזל שור: הורוסקופ דצמבר 2014


מזל שור רוצה להיות כמה שיותר חופשי החודש, אז עדיף לא לקחת על עצמו הרבה מחויבויות. תעשו כל מה שמתחשק לכם לעשות ואל תהססו בכלל. מגיע לכם שום ללא שום ספק!

קריירה וכסף
חודש דצמבר 2014 מביא שבעות רצון בין אם מדובר על משאבים כלכליים, בין אם מדובר על מתנות. כל זה כתוצאה מרווחים עקביים, מהשקעות או שיתופי פעולה. הפעולות של מזל שור הן יעילות במיוחד בעבודה בצוות. השיא בתחום הקריירה יהיה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בשבוע האחרון של החודש, כי שבתאי (השליט של מזל שור בקריירה) נכנס למזל קשת. לאחר מכן תהיה תקופה ארוכה שבה האינטרסים המקצועיים של השור יהיו ממוקדים בעיקר בצלחה, רווחים וכוח.

 אהבה וזוגיות
לבסוף, לקראת סוף דצמבר 2014, בני מזל שור יצאו מההשפעה של הכוכב סטורן. עכשיו אתם יכולים להירגע, לאחר תקופה ארוכה של שנתיים מלאים במתח ותחשבו גם על הדברים הטובים וגם על הדברים הרעים אשר עברו. עכשיו אתם יכולים לנשום לרווחה ולחייך.
השוורים יוכלו להירגע ולחיות באווירה אינטימית, מלאה אופטימיות ואהבה. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לזהות את הצרכים והחלטות אשר יאפשרו לכם חיים מאוזנים. תאמצו הרבה טקט וסבלנות כי זה לא משהו בלתי אפשרי. קחו את המושכות ותחליטו מה שה שכי טוב בשבילכם.

בריאות
חודש דצמבר 2014 נראה לפי הורוסקופ חודשי לא כל כך חיובי מבחינת המצב הביאותי, אך לא צריך להתלונן יותר מדי. עדיף לאמץ אורח חיים בריא ומאוזן, לפיכך, תוכלו להיפטר מכל מני בעיות. ברור, שאתם מרגישים חולשה פיזית ותרצו להיפטר מהמתחים. נסו לטפל בעצמכם כמה שיותר. קחו את הדברים בקלות תימנעו ממתח, דאגות וחרדות. תהיו רגועים יותר ותחשבו חיובית.

[google1]
[facebook_like_button]