מזל שור: הורוסקופ אפריל 2015


החודש מזל שור יכול להשיג התקדמות לא רק בקריירה שלו אלא גם בתחום הפיננסי. על פי הורוסקופ חודשי מזל שור עלול להיות מעורב במערכות היחסים שתסבך אותו. בחיי האהבה בכלל, רצונו לשלוט על בני הזוג יכול להוביל לעימותים, לכן מזל שור טוב יעשה אם ימנע ממחלוקות ביחסים עם יקיריו או במקום העבודה.

קריירה וכסף
מצב הקריירה של מזל שור לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עדיין נשאר די מסובך. אתם תצטרכו להמשיך להשקיע בתכנון עתידכם עם סבלנות, עקשנות, להבין שיש צורך להתמודד עם מגבלות מסוימות ולציית לכללים מסוימים. אתם מתבקשים, למעשה לעשות מאמץ ששווה לעשותו, גם אם התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. החלק האחרון של החודש מבטיח לשוורים הצלחה, הכרה או הישג נוסף בקריירה שלהם. לגבי הכסף החודש, המצב התאומים די מתוח והרבה תלוי בשותפים או עמיתים לעבודה.

אהבה וזוגיות
כוכב הלכת יופיטר נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב. אפילו אם קורה משהו לא טוב הוא יספק פתרונות או חלופות ולפי אסטרולוגיה חודשית הכל ילך לכיוון הטוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל שור, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד בני זוגכם. קיימים הסיכויים למצאו אהבה אם אין לכם זוגיות דרך חבר טוב וכאלה חברים לא חסרים לכם.

בריאות
לפי הורוסקופ זאת לא התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות של השוורים, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות לא רציניות בסך הכל. גם מול פיתויים שונים אתם לא יכולים להתגבר. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון כמו ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.

[google1]
[facebook_like_button]