מזל קשת: הורוסקופ פברואר 2015


לפי הורוסקופ חודשי עבור מזל קשת יהיה חודש חיובי מלווה באווירה טובה מאוד נינוחה. תהיה לכם את ההזדמנות להתקדם בעבודה, אך עד אמצע החודש רצוי לא לקבל שום החלטות חשובות. לאחר מכן אפשר לשקול היטב את המצב ולקבל את ההחלטות הנכונות. ייתכן עם כל זה שיהיו כמה אי הבנות דווקא עם בני משפחה כנראה קשור למגורים.

קריירה וכסף
בין יופיטר, בתוך בית העבודה של קשת ושבתאי ממוקם בבית הקריירה, המוניטין של הקשת פורח והוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל קשת ישיג הישגים שהם כעת חשובים לעתידו. הצמד יופיטר ושבתאי יחזק את הקריירה שלכם מכיוון שעכשיו ניתן להבחין טוב יותר מהם יעדי החיוניים והמשאבים כדי לעסוק רק בדברים החשובים באמת. הניסיון שצברתם עד כה כבר מוכר לכולם  והסמכות שלכם רק מתחזק כל הזמן. יש לכם שיקול דעת מצוין שיכול לזהות הזדמנויות טובות ולבצע מהלכים בהתאם.

אהבה וזוגיות
מערכות היחסים של הקשתים נרגעות כבר בתחילת החודש כאשר מרקורי, שליט בית הזוגיות של מזל זה נכנס לבית שלו. זו הקלה רבה, לאחר חודשיים של מתח בינו לבין שבתאי. המעבר של מרקורי דרך מזל קשת יצר מספיק תסכולים וקשתים רבים סבלו מסיבוכים במערכת היחסים. עכשיו האווירה רגועה, אופטימית. יתר על כן, צדק, הממוקם בבית של אהבה שלכם ומשמעות הדבר היא יציבות, רצינות ואמון, וכל אלה יכולים להיות בסיס להחלטות לטווח ארוך.

בריאות
על ציר הבריאות של מזל קשת קיימים ניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו, אשר פועלים במשך כבר כמה חודשים. כל זה יכול ליצור בעיות במיוחד בשל הקיצוניות וחולשות מול כל מני דברים ובשל יחסי תלות. כמו כן, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, קונפליקטים ממושכים יכולים לייצר מצב של אי נוחות פסיכולוגית וזה יכול להשפיע על הבריאות.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX