מזל קשת: הורוסקופ נובמבר 2014


הדבר האחרון שאתם יכולים לומר הוא שהספונטאניות היא בסדר היום (או החודש). השמש תחזק את הרצון של מזל קשת להתגונן על מנת להגן על מעמד שהרווחתם בכל החזיתות. זה מחייב אתכם לקחת פחות סיכונים, להישאר בצד, אבל עדיין להיות במרכז. שבתאי עדיין ישלוט ביחסיכם, בין במקום העבודה, בין בחיי הזוגיות . לכן, אתם מתמודדים עם המציאות לתקשר עם האדם חשוב לכם. מדובר, לפי אסטרולוגיה חודשית על תקופת זמן של עימותים פוטנציאליים, קונפליקטים, אפילו וויכוחים שבהם אף אחד אינו מוכן לעשות פשרות.

 

קריירה וכסף
כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מסמלת תחילתה של תקופה של חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו לאחר כמה קונפליקטים, אבל, הם יהיו פתח להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון.  עם מאדים לצדכם אתם תזכו בניצחונות גדולים, אבל רק אם אתם תדעו למקד את האנרגיה, לא למהר ולא לתת לדחפים של הרגע להשתלת על עצמכם. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

 

אהבה וזוגיות
אתם נמצאים בתקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה, נחוש להישאר במזל שלכם יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של קשת יהיו יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של מזל קשת נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.  יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או, במקרה של קשר קיים, ההחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות
אם בשבועות האחרונים איכשהו היו כמה בעיות בריאות, החודש מביא שיפור של מצבו הכללי של מזל קשת או פתרונות רפואיים. לפי הורוסקופ חודשי לא צפויות בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.

[google1]
[facebook_like_button]