מזל קשת: הורוסקופ מרץ 2015


מזל קשת לא צריך להיות מופתע שאלה שסביבו אותו עוזבים. הוא חושב שאומר רק דברים נכונים, אבל למעשה, הסיבה שהם עוזבים היא שהם מוטרדים מהערות שלו. שימו לב שלא כולם מסכימים עם הדברים או עם הצורה שאתם מציגים את הדברים. בתקופה זו, אסטרולוגיה חודשית מאד ממליצה לכם להיות יותר סובלניים וקשובים עם האנשים שלצידכם.

קריירה וכסף
בזכות של מרקורי, מזל קשת פעיל ויצירתי כאחד. אתם מצליחים להכניס ערך לכישורים שלכם ולמשוך תשומת לב. יש לכם רצון לעבוד, רעיונות מתוחכמים וחדשניים, רעיונות נועזים ואתם פועלים עם הרבה אומץ, יותר לבד מאשר עם אחרים. ברור שאתם במגמה להיות דומיננטיים, מה שיכול להביא לאי הנוחות או אפילו תדמיתכם יכולה להיות מושפעת. מבחינה כספית, לפי הורוסקופ חודשי הדברים הם בסדר ויהיו רווחים. עם זאת, לא להגזים כי אתם יכולים להישאר עם הכיסים ריקים.

אהבה וזוגיות
על פי תחזית אסטרולוגיה חודשית החודש הזה יהיה מאוד מעניין במישור הסנטימנטאלי עבור הקשת. מדובר על חודש מלא בהפתעות, שבו לא תוכלו לגלות מונוטוניות. אתם לא תהיו מרוצים מהשגרה, אלא תרצו להרגיש פרפרים בבתן. כתוצאה מכך תיזמו חופשה מיוחדת או פעילויות אחרות, זה יגרום להדליק מחדש את להבת האהבה. בהחלט חודש מיוחד, עם דגש על אהבה, תרבות, התפתחות רוחנית. אתם תעשו הכל להרגיש שחיים ממש. הרווקים של בני מזל זה יזרחו ויימשכו כמו מגנט, אז זה אפשרי לפגוש את האדם שאתם חולמים עליו כל כך הרבה זמן.

בריאות
ההמלצה עבור מזל קשת היא להיות זהירים לגבי מצבכם הבריאותית. אל תהססו להתייעץ ולבקש עזרה מקצועית בכל בעיה בריאות. לא להזניח את הבעיות ולהתייחס אליהן ברצינות. זאת תקופה מצוינת עבור ביצוע בדיקות שגרתיות כלליות או לחדש טיפול רפואי תחת הדרכתם של מומחים. יש לאמץ אורח חיים בריא, תזונה מגוונת ובריאה, להימנע הקיצוניות, מתח, לעשות פעילות גופנית, לנוח ולהירגע.

[google1]
[facebook_like_button]