מזל קשת: הורוסקופ ינואר 2015


במקרה של מזל קשת, החלק הראשון של ינואר 2015 מביא איתו שינויים או שאיפות חדשים. לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת יכול לקבל הזדמנות  להגיע ליעד מסוים יותר מהר, אולי דרך חבר טוב. בכל זאת, יכול להיות שהקשת מתלהב יותר מדי בעניין זה ומדובר רק על דיבורים או על משהו לא ריאלי בכלל. אבל ללא ספק, בכל זאת אתם תוכלו להשיג כמה דברים חשובים עבורכם או עבור הסובבים אתכם.

קריירה וכסף
הרבה עבודה מחכה במהלך החודש הזה לקשתים, אבל זה בסדר, כי הם מלאי אנרגיה ונהנים להיות במרכז העניינים. מלבד מעורבות ביוזמות חדשות או דברים אקטואליים, יהיו גם פעילויות מסוימות אשר היו על סדר היום בעבר.
כמה מהפרויקטים ימשיכו זמן רב יותר ממה שתכננתם או שיהיה צורך בתיקונים. במחצית הראשונה של חודש ינואר 2015, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולים להיות בעיות שונות הקשורות לתקשורת, מסמכים, מכתבים או חוסר תשומת לב. זה גם אפשרי בגלל שאתם לא מצליחים להתרכז כמו שצריך. מבחינה פיננסית, אתם מסתדרים לא רע ויהיו רווחים במיוחד בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות
מזל קשת צועד לתוך תקופה קשה מבחינת מערכת היחסים. מרקורי, שליט בית הזוגיות, נמצא בנסיגה ומתנדנד בין שני בתים, כאילו לא מסוגל להחליט לאן לפנות ומכאן נובעים מצבים מאופיינים בחוסר יציבות מוחלט. מערכת היחסים יכולה לעבור תקופה לא פשוטה: בני הזוג עלולים להתרחק זה מזאת או בעצמם יחוו בעיות בריאותיות או בקריירה. לא נשללים גם אכזבות או מערכת יחסים סודית. הקשרים של הקשתים המבוססים על הידידות ועל השותפות הם המוצלחים ביותר כעת.

בריאות
חודש ינואר 2015 די לא יציב ויכולות להופיע בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להגביל את הסיכון למחלות, אסטרולוגיה חודשית ממליצה לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. על מזל קשת להגן על מערכת הנשימה, במערכת העצבים, מערכת הלב וכלי דם.

[google1]
[facebook_like_button]