מזל קשת: הורוסקופ חודש מאי 2015


בני מזל קשת אתם רוצים להפגין חיבה כלפי יקיריכם ולבלות כמה שיותר זמן איתם. זה לא מפריע לכם להתמקד בהם ולהזניח את עצמכם, אפילו מעדיפים לעשות את זה. החודש תרגישו מלאי חיים ורצים לממש המון רעיונות שהיו לכם בזמן האחרון.

קריירה וכסף
הדברים הולכים די טוב בתחום הקריירה של מזל קשת. על פי אסטרולוגיה חודשית אתם תעבדו קשה, אך מאמציכם יהיו מוערכים, ובכך תשיגו עצמאות לפעול. התוצאות שהמתקבלות יפות, וזה עניין גדול עבורכם. אבל ההצלחה תלויה הדרך שבה אתם תוכלו להיות באינטראקציה עם אחרים, שותפים, עמיתים לעבודה, אפילו עם הבוסים שלכם. תנסו לפעול באופן ברור יותר, בצורה נכונה ויעילה כדי למנוע כל מצבים בלתי צפויים וסבך שעשויים להופיע כתוצאה של תועה של מרקורי והמעבר של מאדים בבית של שותפויות.

אהבה וזוגיות
מאי נראה כחודש די עצבני מבחינה רגשית. מרקורי הוא בנסיגה וזה מביאה עמה בעיות תקשורת, דואליות, חוסר יציבות, חוסר החלטיות וסיבוכים. על פי הורוסקופ חודשי גם בעיות ישנות חוזרות לתמונה או מצבים אקטואליים שדורשים הבהרה ופתרון. הנוכחות של מאדים מביא תשוקה אך גם פזיזות, רשלנות, מתח והן אי הבנה. במהלך החודש יהיו שיחות רבות במטרה להביא להבנה בין בני הזוג. המאמצים צריכים להיות מרוכזים כדי להשיג מטרות משותפות.

בריאות
לא יזיק שהחודש תהיו יותר זהירים לגבי מצבכם הבריאותית, מפני שלפי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש חוצה את בית הבריאות של מזל קשת. אתם לא צריכים לדאוג כי זה לא בהכרח משהו רציני. במהלך הזמן הזה אתם יכולים ללכת לבצע בדיקות שגרתיות אצל רופא, וכן בדיקות תקופתיות במטרה לפתור בעיות אשר לא טיפלתם בהן עד עכשיו. טוב יהיה לאמץ סגנון חיים בריא, להירגע ולאכול נכון.

[google1]
[facebook_like_button]