מזל קשת: הורוסקופ חודש יוני 2015

מזל קשת מרגיש שהוא חייב להתפתח וללמוד משהו חדש אבל קצת מהסס לעשות זאת. אין שום סיבה להסס כי זאת תקופה שבה הוא מסוגל לספוג הרבה ידע חדש. ככל שאתם מתפתחים ולומדים יותר, כך אתם תהיו יותר מרוצים מעצמכם ויהיה לכם יותר ביטחון בעצמי.

קריירה וכסף
יהי לכם הרבה עבודה, אבל התמורה לעבודה הקשה תהיה בהתאם לכך. האחראי הראשי לכל זה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, הוא שבתאי אשר מעודד ותומך בכל מה שהקשתים יעשו. האמינות והנחישות בעבודה נתמכים על ידי כוכב הלכת צדק אשר מביא הצלחה ומזל כספי עבור. גם השמש תורמת לא מעט להצלחה ושגשוג. האחרון חביב הוא מרקורי, אשר נכנס למסלול הטבע ישלו וזה מוביל רק לרווחים ודברים טובים.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית חוזה חודש מלא באהבה בחיי הזוגיות. בני הזוג נהנים מהרמוניה ואושר וזה בזכות נוכחותם של ונוס ומרקורי אשר יעזרו לכם מאוד. הרווקים בולטים בקלות בלי מאמץ, יכולים לפתות כל אחד ופשוט מקרינים אושר. אתם זקוקים לאהבה, קרבה ורוך. אם אתם תקבלו מחמאות והצהרות אהבה זה יגרום לכם להרגיש מצוין. אבל, תשימו לב כי אתם עלולים לפעול בלהט ופזיזות ולא לשלוט בעצמכם מול הפיתויים השונים.

בריאות
הדברים הקשורים לבריאותכם לא צריכים לגרום לכם שום דאגה. אתם לא נחשפים להשפעות לא טובות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את הפן הזה. לא רק זה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה אפילו שיפור מבחינה בריאותית במידה ואתם זקוקים לזה. יש לנצל תקופה זו כדי לשפר עוד יותר את המצב הפיזי.

[google1]
[facebook_like_button]