מזל קשת הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל קשת הורוסקופ חודשי פברואר 2017לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת נכנס לחודש עם מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה תתרחש לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תעשו דברים מועילים. אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לתמוך בכם. אתם מרגישים בשליטה בכל דבר שתעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

קריירה וכסף

החודש מזל קשת חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות חדשים. לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי, השליט של בית הקריירה של מזל קשת, מראה שהיגיעה הזמן לסכם מה היה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל קשת יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, באות מהכיוון הכסף. אתם עוברים משבר מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות

תחזית אסטרולוגית חודשית מבשרת על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים של קשת כבר בתחילת החודש. עקב הנסיגה יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות

בחלקו הראשון של החודש אתם תהיו קצת יותר עצבניים וחסרי חיוניות. העצה שלנו היא לנסות להירגע, לנצל את הרגעים הפנויים ולצאת לטבע. יש לאכול יותר ירקות ופירות שיעניקו לכם יותר אנרגיה. בחלק השני של החודש אתם תהיו שמחים ורגועים יותר. תיזהרו, יש סיכון של פציעות או תאונות הנגרמות על ידי חוסר תשומת לב או פזיזות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,990
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...