מזל קשת הורוסקופ חודשי פברואר 2016

על פי הורוסקופ חודשי, מזל קשת רוצה לעשות הרבה דברים. עם זאת, כוכב שבתאי קורא לזהירות ומתינות, כלומר, לפני אתם מתחילים משהו חדש, בין אם זה מערכת יחסים או פרויקט חדש, לשים לב לכל הפרטים ולהימנע מפשרות. הפתרונות הנכונים יהיו בפרטים הקטנים.

 

 

 

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. לפי אסטרולוגיה חודשית, תקשורת טובה החודש במיוחד היא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות. כל מה שקשור לנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה מאוד ברור.

אהבה וזוגיות
גם אם יופיע איזה סכסוך מעת לעת, זוגיות הקשת יציבה בדרך כלל. אתם ובני זוגכם עסוקים בדברים פרגמאטיים, כנראה קשורים לכסף או טובין. תחומי האחריות מחולקים בתבונה, אתם עוזרים אחד לשני בענייני היום יום. בנוסף, תתמכו אחד בשני גם כשמדובר על שאיפות בקריירה או מעמד חברתי. התשוקה מתעוררת גם היא לחיים, לפי הורוסקופ וזה תקף במיוחד במקרה של מערכות יחסים ישנות, מוצקות. במקרה של מערכות יחסים חדשות האווירה במהלך החודש הזה היא חמה עם רגשות חזקים, עם תגובות מוגזמות והבעיות עשויות להיות נפוצות יותר או יותר חריפות.

בריאות
הבריאות של מזל זה חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות. חודש פברואר 2016, לפי הורוסקופ הוא תקופה מתאימה, עבור הקשת, על מנת לעשות בדיקות כלליות. מומלץ לא להתעייף יתר על המידה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,558
Rate this post