מזל קשת: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

לצאת עם חברים או לצאת בכלל הוא לא הצד החזק של מזל קשת בחודש הזה. בעשרת הימים הראשונים של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו הרבה רגעים של בדידות, ומשום מה אתם מעדיפים את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת אפשרי שאתם או אחד ההורים שלכם תפתחו נושא כאוב שקיים כבר כמה זמן.

קריירה וכסף
החודש מזל קשת חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות של הדברים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, השליט של בית הקריירה של מזל קשת, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל קשת יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, על פי אסטרולוגיה חודשית באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.


אהבה וזוגיות
מפני שמרקורי, שליט בית הזוגיות של מזל קשת הוא ייסוג, החודש הזה מבחינת האהבה הכל יהיה בלתי צפוי, בעצם. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, לפי הורוסקופ חודשי אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות. ככל הנראה מספר נושאים דורשים הבהרה. בחלק השני של החודש אתם צפויים לראות אדם שאותו לא ראיתם במשך זמן רב, או ליצור שוב קשר איתו.

בריאות
אם שבועות האחרונים איכשהו היו כמה בעיות קשורות לריאות, החודש מביא שיפור של מצבו הכללי של מזל קשת או פתרונות רפואיים. לא צפויים בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ipfmm_dIpUA