מזל קשת: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

אומנם ונוס זוהר מתמיד, אבל שום דבר לא יקרה ללא מתח ומאמץ. עם כל הקשיים כוכב זה יצליח להחזיר את הצבע לחיים של מזל קשת, את הרצון להרשים, לאהוב ולהיות נאהב, אבל אין שום ערובה שהכל יסתדר לפי רצונו. על פי הורוסקופ חודשי אתם מגיבים באימפולסיביות ויש לכם רצון לברוח מהשגרה.

קריירה וכסף
האינטראקציה החיובית בין יופיטר ושבתאי תגרום לכך שהמוניטין של מזל קשת יפרח והוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הקשתים ישיגו הישגים עם השפעה חשובה לעתידם. יופיטר ושבתאי יחזקו את הקריירה שלכם  על ידי כך שתהיו מרוכזים ביעדים החיוניים ותעסקו רק בדברים החשובים באמת. עד כה צברתם ניסיון לא מבוטל והסמכות שלכם רק מתחזקת כל הזמן. שיקול דעת מצוין, יכולת לזהות הזדמנויות וביצועים הם הגורמים שיביאו לכם הצלחה.

אהבה וזוגיות
עבור הקשתים החודש יהיה חודש מעניין, מלא צבע, רעד, אבל, באותו הזמן, מזל זה מנסה להסדיר את העניינים על בסיס מוצק יותר או להניח את אבן הפינה של יוזמה משותפת שלה חשיבות רבה. השמש נמצאת בבית היחסים של התאומים ויצטרף גם מרקורי. אתם עלולים לקבל חדשות או יהיו שינויים, אבל הם נועדו להסדיר, או ליתר דיוק להבהיר היבטים מסוימים שלמערכת היחסים.

בריאות
מרקורי, יצא מהשפעתו של שבתאי, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו טוב, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל קשת לאט, לאט האופטימיות תחזור וגם מצב הרוח ישתפר. אם יהיו לכם בעיה בריאותית, לא יהיו דברים רציניים ועד סוף החודש הכל יסתדר.

[google1]
[facebook_like_button]