מזל קשת: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


בני מזל קשת מרגישים, לפי אסטרולוגיה חודשית פחות נמרצים בקשר לתכניות של החודש הזה וזה יהיה טוב לחשוב עליהם. רעיון טוב הוא להסתכל אחורה על מה שאתם רציתם לעשות ולשנות חלק מהדברים. הכל ישתנה אולי, כך שטוב להישאר גמישים.

 

קריירה וכסף
שיתופי פעולה ואינטראקציה עם הקהל או לקוחות בולטות מאוד בחודש הזה. מזל קשת קיימת אפשרות של הישגים מקצועיים שיביאו כסף, חתימה על חוזים חדשים או ביסוס של שותפויות. בנוסף, אתם תחת ההשפעה של משולש בין הכוכבים יופיטר – שבתאי אשר נוצר בין הבית הכסף והתעסוקה של הקשתים מה שיוביל ליתרונות בזמן פעולה, עידוד ויציבות. בקיצור, מצפה חודש פרודוקטיבי למדי עבור הקשתים. מצד שני, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל קשת אתם צריכים להיות זהירים איך אתם מנהלים את הכסף שהרווחתם, כי החודש הזה אינו תקופה הכי טובה עבור השקעות. גם כן לשים לב לקרנות, הלוואות, אינטראקציות עם הבנקים, רשויות המס או ביטוח.


אהבה וזוגיות
היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות בבית נראה שנעלם, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, מזל קשת, כי שבתאי, שהוא השליט של בית הזוגיות של קשת, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה , והכל מוקדש לזוגות הנישואים.
יש גם חדשות טובות עבור הקשתים המחפשים אהבה: אהבתכם דופקת על הדלת.

בריאות
עם הבריאות לא משחקים. יש לעמוד על המשמר מפני שמרקורי, שליט בית הבריאות של קשת ומאדים מתחילים לסגת. על פי הורוסקופ חודשי זה נראה כאילו זאת ת יהיה תקופה די עצבנית והגוף שלכם יהיה במבחן. לכן, יש צורך בתשומת לב מוגברת, להימנע מקיצוניות, תעשו פעילות גופנית, תקדישו מספיק זמן למנוחה, תחפשו ושיטות הרפיה ורגיעה, ולמנוע ממתח.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=TL9L-Vze5L4