מזל קשת הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

מזל קשת מתחיל חודש בצורה מאוד לא שקטה, אך, כל יום שעובר הוא יהיה יותר ויותר רגוע. לא באמת יש לו סיבה להיות רציני מדי בתקופה זו. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בעיות משפחתיות עשויות למשוך תשומת לבו, במיוחד אלה הנוגעות להורים ולילדים. נסו להיות אופטימיים ולהתרכז במציאת פתרונות.

קריירה וכסף
על פי הורוסקופ, לאחר תקופה ארוכה ונוס עוזב את בית העבודה של מזל קשת. לפי הורוסקופ חודשי, יש סיכוי של הצלחה, יש רצון טוב, אבל צריך קצת מאמץ מצדכם. אל תשכחו שאתם צריכים קשרים, מיזמים משותפים, שיתופי פעולה ושותפויות כדי להצליח ולשגשג בכל מה שאתם עושים. אבל, הדברים נראים שמתיישבים בכוחות עצמם, כי החודש יהיו חוזים אשר עלולים להביא פרויקטים חדשים ובריתות חדשות בתחום הקריירה. מבחינה פיננסית, הדברים מסתדרים די טוב. אתם יכולים לצפות להכנסה נוספת של כסף וכמה בעיות מן העבר יתפזרו.

אהבה וזוגיות
החודש הזה יהיה חודש חיובי ומשמעותי, מלא רגש הודות נוכחותה של השמש בבית הזוגיות של מזל קשת. התרחשויות והאירועים של התקופה זאת מקדישים לכאורה דברים חשובים של חייו ושל זוגיותו. הדברים האלה משנים בהרבה כך שתרגישו שאתם משולבים מבחינה חברתית. ייתכן שבני הזוג יתבלטו, יזכו בסיפורי הצלחה ובהישגים. אם אינכם מעורבים במערכת יחסים, זה מאד חסר, אבל יש לפי הורוסקופ הזדמנויות רבות להיכנס לתוך מערכת יחסים. לקראת סוף החודש ניתן יהיה לברר כמה סוגיות ישנות יותר.

בריאות
לפי המלצת אסטרולוגיה חודשית, הקשת חייב להיות זהיר בתקופה הזאת למצב בריאותו, כי התקופה היא לא פשוטה. נסו להתרחק מזיהומים ותאונות, כוויות, חבלות, חתכים, אבל במיוחד של מחלות זיהומיות. אולי זה הזמן להתרוצץ קצת פחות, לנוח, להירגע, לבלות זמן עם המשפחה, באווירה שקטה. בדרך זו ניתן יהיה לעשות סדר במחשבות ולטהר את הנפש.

[google1]
[facebook_like_button]