מזל קשת: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

בתחילת החודש, מזל קשת הפעילויות החברתיות, הרומנטיות והעסקיות משתפרות באופן משמעותי. כוכב הלכת נוגה יסייע לקשת להשיג יותר כסף, קסם ודיפלומטיה בכל תחומי חייו. החברים יעודדו  אותו כל הזמן. לקשתים יש הרבה אנרגיה לבילוים ויש אפשרות לעשות עסקים באינטרנט שתביא רווחים.

קריירה וכסף
השמש מאירה את בית הפרויקטים, הפופולאריות ושל התומכים במזל קשת. הדינאמיות של מאדים, לפי אסטרולוגיה חודשית מזל קשת, תתבטא דרך תעסוקה בדברים חינוכיים, תרבותיים,מדעיים או ספורט. בעלת בית העבודה של מזל קשת, ונוס, מזמינה אתכם לשיתופי פעולה חדשים ושותפויות. אבל, מרקורי, שליט בית הקריירה של הקשתים, סובל. זה כאילו חלק מהדברים הולכים קדימה, אבל משהו יקר יהיה בסכנה: מטרה שאכפת לכם ממנה, או אולי משהו שקשור למעמד, יוקרה, פרסים או כבוד. תחזית אסטרולוגית חודשית מזל קשת, מבשרת על הפסד או אכזבה, על זה שלא תקבלו מה שאתם חושבים שמגיע לכם. לא נשללים מזימות מאחורי הקלעים או ניסיונות של השמצה. זה יכול להשפיע באופן שלילי ולא ישיר, גם על הבוס שלכם. הסיבוכים שהוזכרו לעיל, לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת, יכולים להשפיע על המישור הכספי, אך מזל שהכסף יגיע ממקום אחר.

אהבה וזוגיות
בתחילת החודש ונוס נכנסת למזל קשת והאהבה ומערכות היחסים רק ירווחו מזה. בני מזל קשת מרגישים את הצורך לקבל ולהעניק יותר חיבה, החושניות מתגברת. אתם פשוט מושכים רומנטיקה והזדמנויות להיפגש עם האהבה. אוראנוס, כבר נמצא בבית האהבה של מזל קשת, וזה מוביל למצבים שבהם נולדים רומנים באופן בלתי צפוי.
המצב הוא מסובך יותר אם יש לכם מערכת יחסים ישנה או רשמית. במקרה זה, הקשר עצמו, או אולי בן או בת הזוג של מזל קשת, עוברים תקופה קשה. הורוסקופ חודשי מזל קשת, מדבר על הגבלות, ויתור, עצבות, אובדן או מחלה. למצב הזה, אשר נמשך בערך חודשיים, יש להתייחס עם טקט וסבלנות.

בריאות
המצב הוא די מבלבל: מצד אחד נראה שיש לכם תיאבון לבלות, מצד שני אתם מרגישים עייפות, תשישות, עצבנות ואפילו דיכאון. מצבי הרוח משתנים או שאתם מנסים להסתיר דברים. הבריאות שלכם חייבת להיות במעקב.

[google1]
[facebook_like_button]