מזל קשת הורוסקופ חודשי מרץ 2016

הורוסקופ חודשי חוזה עבור מזל קשת על בעיות רגילות, לא יוצאות דופן, אבל עם כל זה מומלץ מאד לשוחח בנחת עם אחרים לפני שהוא מקבל החלטות חשובות יותר או חשובות פחות. כמה טיפים טובים יכולים להדריך אתכם לכיוון הנכון.

 

 

 

קריירה וכסף
תנועת הנסיגה של מאדים, יכולה להביא לשינויים בקצב העבודה ואפילו עשויה להשפיע על החיים המקצועיים. משהו משתנה, הדברים אינם אותו הדבר. מזל קשת ירגיש מצבי רוח סותרים, חוסר חשק, ירידה במוטיבציה או פתאום אמביציה ונטיות אגרסיביות. אתם חייבים תשומת לב רבה כדי לתעל את האנרגיה, על איך לשחרר את האומץ בפעילויות, איך להעריך את הסיכונים בפעולות שלהם במקום העבודה. מומלץ, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית לא להתחיל פרויקטים חדשים, לעסוק במתן פתרון לבעיות מסוימות, ולארגן מחדש את העבודה. מבחינה כלכלית, הדברים הם די טובים, אבל יש להיזהר בניהול הכסף.

אהבה וזוגיות
נדמה שהדברים מתחילים להירגע, ושינויים קטנים מתרחשים, הודות כניסתו של ונוס למזל קשת. אתם מרגישים ומציגים מקוריות, עצמאות וצורך למרחב וחופש. ייתכן שתתחילו קשר חדש, אם אתם פתוחים לזה, בזכות השמש בבית האהבה. יכול להיות אפילו רומן עם מישהו מרחוק. אם אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה, הגיע הזמן שיהיה מעט רענון, להיות פתוחים לחוויות חדשות.


בריאות
המלצת אסטרולוגיה חודשית היא להיות זהירים לגבי מצבכם הבריאותית. אל תהססו להתייעץ עם העזרה מקצועית בכל בעיה בריאות. לא להזניח את הבעיות ולהתייחס אליהם ברצינות. זאת תקופה מצוינת עבור ביצוע בדיקות שגרתיות כלליות או לחדש טיפול רפואי תחת הדרכתם של מומחים. יש לאמץ אורח חיים בריא, תזונה מגוונת ובריאה, להימנע הקיצוניות, מתח, לעשות פעילות גופנית, לנוח ולהירגע.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,440
Rate this post