מזל קשת: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

ההתלהבות של מזל קשת ביחס לעתיד נראה בירידה בחודש מרץ. על פי הורוסקופ חודשי הוא לא רוצה יותר להתאמץ ולא מאמין שמשאלה כל שהי תתגשם אי פעם.  למה הם אתם כל כך מיואשים? משהו גורם לכם להרגיש לא בטוחים.

קריירה וכסף
בחודש מרץ 2014 הפעילויות  המועדפות על מזל קשת הן לכתוב, לצייר, לייצב, לחשב, לתרגם. לפיכך, לפי אסטרולוגיה חודשית תהיה לכם הצלחה רבה בפעילויות קשורות לתקשורת ובניהול משא ומתן. זה נראה כמו שפגישות עסקיות במהלך העבודה יהיו רווחיות מאד. תוכלו ליהנות ממשוב של הבוסים, אפילו תוכלו לטפס בדרגה גבוהה יותר. אולם, לא לפעול בפזיזות, לנתח את הדברים לפני שאתם מקבלים החלטות בעבודה. מזל קשת עבר לאחרונה תקופה קדחתנית, והשמים עדיין לא מספיק בהירים. אז, שימו לב ואל תשכחו שעכשיו העבודה העצמאית ולא הקבוצה עם שותפים תביא הצלחה.


אהבה וזוגיות
זה נראה כאילו שהדברים חוזרים למצב התקין בהדרגה כי מרקורי נמצא שוב במסלול ישר. בסופו של דבר, בחיי הזוגיות הכל חוזר לנורמאליות לאחר תקופה סוערת, עם מצבים מבלבלים ואי הבנות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית עדיין יהיו בעיות לפתור, אבל אתם בדרך הנכונה. חלק מהבעיות היו עם ההורים או הבית. לשים לב איך תטפלו בבעיות האלה, במיוחד במחצית השנייה של מרץ 2014. גם בתקופה זו יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בנוגע ליחסים, למשפחה או לבית. מזל קשת חייב לפעול בקור רוח, לתקשר ולהיות הגיוניים.

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות זה די טוב. המצב הבריאותי משפר, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. זה נראה שיש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל הכיף. בגלל שמזג האוויר כל כך טוב הגיע הזמן לצאת לפעילויות פנאי אפילו לטפס על ההרים או לעשות כל דבר אשר יגרום לכםהנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל פעילות גופנית באופן סדיר.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=MKc7tgqHN4c