מזל קשת הורוסקופ חודשי מאי 2016

בתקופה הזאת מזל קשת ירגיש הכי טוב אם ירחיב את אופקיו בדרך אחת או אחרת. הוא רוצה חוויות חדשות, וכן לבחון מה יש לעולם להציע, כמו כן, הוא רוצה לנסוע. אתם תהיו יותר אופטימיים מהרגיל ועל פי הורוסקופ חודשי תראו תמיד את החצי המלא של הכוס במצבים שתיתקלו בהם.

 

 

 

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, הדברים מתחילים להיכנס במסלול הרגיל. ונוס חזר לתנועה ישירה, משהו יתבהר והדברים מתחילים לנוע מן המקום. למעשה, כל פעילות מקצועית שנעשית עם הנאה במהלך תקופה תביא הצלחה והישגים. ייתכן שתקבלו תמיכה מן המשפחה או העבודה של מזל קשת קשורה לקרקע, מבנים או סחורות. המשאבים הפיננסיים תלויים הרבה בשיתופי פעולה, שותפויות, בריתות, חוזים ומרקורי בנסיגה יכול לגרום לפיגורים, להחמיר ולבלבל את הדברים.

אהבה וזוגיות
מאחר שאתם עדיין תחת ההגנה של יופיטר, דבר אשר מביא הרבה דברים טובים ואם יש צרות או תאונות לאורך הדרך, במהירות תמצאו פתרונות וחלופות. לכן, התנועה היא כלפי מעלה. ונוס נכנס לבית האהבה של הקשת ועובדה זו מביאה רענון, התרגשות, רגשות, דאייה. גדלים הסיכויים של אהבה הרמונית. אם אתם לבד, תוכלו למצוא את הזוג, אם יש לכם מישהו, אתם תשפרו את היחסים. יהיה לכם בית תוסס וכיפי. יהיו גם תחושות טובות, מסיבות, או חופשה קצרה.

בריאות
מחצית הראשונה של החודש בעייתי יותר, בשל מאדים בנסיגה. עלולים להתרחש זיהומים בדרכי הנשימה, זיהום, לקויי ריכוז וזיכרון או חוסר תשומת לב. מיקום הכוכבים לייצר קרקע חיובית עבור מחלות אחרות או סיכון של טעויות רפואיות, כגון האבחנות לא נכונות, או בדיקות שגויות.  אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להיות זהירים לאומץ אורך חיים בריא ולא להיכנס לפאניקה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,468
Rate this post