מזל קשת: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


היצירתיות והדמיון הם הצדדים החזקים של מזל קשת בחודש מאי. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי אתם לא צריכים להיסחף כי זה יכול להיות די קשה להחזיר את השליטה על עצמכם.

קריירה וכסף
מסלול הקריירה של מזל קשת לפי תחזית אסטרולוגית חודשית נשאר מסובך למדי. במאי 2014 תידרשו להמשיך להשקיע בבניית העתיד עם סבלנות, עקשנות, להבין שיש צורך להתמודד עם מגבלות מסוימות, לציית לכללים מסוימים. אתם מתבקשים, למעשה לעשות מאמץ ששווה לעשותו, גם אם התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. בחלק האחרון של החודש מבטיח לקשתים הצלחה, הכרה או הישג נוסף בקריירה שלהם. אפשרי שתיתקעו בפרויקטים ישנים יותר. לגבי הכסף החודש, המצב הקשתים די מתוח והרבה תלוי בשותפים או עמיתים לעבודה.


אהבה וזוגיות
יופיטר, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי אסטרולוגיה חודשית הכל הולך לכיוון טוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל קשת, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות
חודש מאי 2014 די לא יציב ויכולות להתרחש בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להגביל את הסיכון למחלות, מומלץ על פי הורוסקופ לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. על הקשת להגן על מערכת הנשימה, במערכת העצבים, מערכת הלב וכלי דם.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=aXMBFCIK6JQ