מזל קשת הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל קשת הורוסקופ חודשי ינואר 2017הדבר הכי חשוב החודש עבור מזל קשת הוא להרגיש מבחינה כלכלית בטוח. אם יש לו כסף הוא מרגיש נהדר, אבל אחרת הוא יהיה עצוב, וכל דבר יכול לעצבן אותו. בכל מקרה לפי הורוסקופ חודשי תהיה לקשת את האנרגיה שהוא צריך כדי להשלים את כל המתלות עד הסוף. מרקורי יהיה בנסיגה וזה ייתן לכם את התחושה שכל היקום נגדכם. למרבה הצער, לא יהיה יום שלא תופיע כבעיה. אתם צריכים להוכיח רוגע וסבלנות, כי אחרת זה רק יחמיר את המצב.

קריירה וכסף

החודש הזה אינו מביא משהו חדש שייתן לכם מוטיבציה. בעבודה מזל קשת יעסוק רק בשגרה. רק לקרת סוף החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ניתן יהיה לפעול כפי שאתם רוצים, דבר אשר מביא סיכויי הצלחה. עד אז, הדברים לא באמת מסתדרים, השפעת הכוכבים גורמת ליעילות נמוכה. כאילו אתם עובדים מתוך מחויבות וזה בגלל שאתם לא עוסקים במה שאתם אוהבים. גם למרקורי יש חלק בעוניין הזה. מבחינה כספית הדברים מסתדרים מספיק טוב ולקראת סוף החודש תבחינו בשיפור משמעותי.

אהבה וזוגיות

החלק הראשון של החודש, מושפע על ידי הנוכחות של ונוס, בעל בית האהבה של הקשת, כלומר תחת סימן של חושניות רומנטי, ושל מניות. אתם תעניקו אהבה ותקבל את מה שאתם נותנים. אתם תשימו דגש גם על נוחות וביטחון אישי. הסוף החודש ימצא אתכם במצב נפשי טוב, שמחים ונינוחים. גם עבור אלה שלבד אסטרולוגיה חודשית מבשרת חדשות טובות. בשבועיים הראשונים של חודש ינואר זה אפשרי בחייכם מופיע לאדם שתתאהבו בו בטירוף.

בריאות

במונחים של בריאות וחיוניות עבור בני מזל קשת יהיה חודש די טוב. אתם לא תתמודדו עם בעיות רציניות. אתם תהיו אופטימיים, עם מצב רוח טוב ואנרגטיים. אלה שיש להם מחלות כרוניות מומלץ לדאוג לעצמם כראוי, ולקחת בחשבון את העצות של הרופאים. אתם חייבים להיות זהירים יותר בחלק השני של החודש בפני פגיעות קטנות או אי הנוחות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,032
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...