מזל קשת הורוסקופ חודשי ינואר 2016

מזל קשת עלול לשים לב לדברים החשובים בחייו, אבל לאבד משדה הראיה את הפרטים הקטנים. זה חשוב לראות את התמונה הגדולה, אבל הזנחה של הפרטים הקטנים יכולים לגרום לכם לאי נוחות.

 

 

 

 

קריירה וכסף
במהלך התקופה הזו שיתופי הפעולה ואינטראקציות עם אחרים כגון חברים, עמיתים לעבודה, לקוחות, מתחרים וכו’ יכולים רק לתרום לקריירה של מזל קשת. אתם  עומדים מול אתגרים, אבל מצליחים להתמודד איתם. האחריות הינה ברורה, כל אחד יודע מה לעשות, כדי להשלים את העבודה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, מאוד יתרמו לקריירה פעילות אינטלקטואלית ותרבותית, תוך כדי דגש על תקשורת. מבחינה פיננסית, את מזל קשת צריך להיות זהיר במהלך חלקו הראשון של החודש, כי הדברים יכולים להתנהל באופן מוזר ובלתי צפוי. כל זה בגלל שמאדים הוא בנסיגה מבית הכספים.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה של תחייה בחיי הזוגיות ותחושה של התייצבות. הדברים מתחילים להתבהר ומופעיים פתרונות לכל מני בעיות. החברים הקרובים יתמכו, כפי שהם יכולים, עם כמה עצות, גישור, וכו’. להרגשות או לנישואים של בני מזל קשת יש חיבור עם המעמד או קריירה. במצבים מסוימים, מדברים על הצלחה של בן או בת הזוג. בחלק האחרון של החודש עלולים להופיע כמה סימנים שחוזים סיבוכים עתידיים, הודות מאדים שמתחיל בנסיגה.

בריאות
המלצת הורוסקופ חודשי היא להיות זהירים לגבי מצבכם הבריאותית. אל תהססו להתייעץ עם העזרה מקצועית בכל בעיה בריאות. לא להזניח את הבעיות ולהתייחס אליהם ברצינות. זאת תקופה מצוינת עבור ביצוע בדיקות שגרתיות כלליות או לחדש טיפול רפואי תחת הדרכתם של מומחים. יש לאמץ אורח חיים בריא, תזונה מגוונת ובריאה, להימנע הקיצוניות, מתח, לעשות פעילות גופנית, לנוח ולהירגע.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,702
Rate this post