מזל קשת: הורוסקופ חודשי יולי 2015

החודש מזל קשת יצטרך להתמודד עם בעיות בחיי היומיום גם בעבודה וגם במשפחה. כל עוד אתם מתנהלים בחוכמה ותהיו גמישים, אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שמופיעות בדרככם. לפי הורוסקופ חודשי מזל קשת ירגיש פסימי בתקופה הזו למרות שהוא ינסה לראות את חצי הכוס המלאה. יש למנוע להביא את העבודה הביתה.

קריירה וכסף
הקריירה היא הדאגה העיקרית החודש ואתם מרכזים את כל תשומת לבכם לכיוון הזה. הדברים הם לא פשוטים, בכלל לא, אבל אתם משקיעים בעבודה, יש לכם מטרה מדויקת ואסטרטגיה מוצלחת. הרעיונות של מזל קשת פשט באים  אחד אחרי השני והם מתוחכמים ויצירתיים.על פי אסטרולוגיה חודשית עבור מזל קשת תתחיל תקופה פורייה מאד בתחום הקריירה שלו. כל העבודה שלו וכל מה שהוא עושה כרוך בלחצים גדולים, התנגשויות וויכוחים רבים. מבחינה כספית מדובר על חודש די משגשג.

אהבה וזוגיות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אם הדברים יסתדרו טוב יותר או פחות יותר זה תלוי במפה האסטרולוגית של כל אחד מכם. בכל מקרה, תשתדלו להשתלט על המצב. ישנן הרבה סיבות העלולות לגרום לוויכוחים אך הכסף נמצא במקום הראשון. במהלך חודש חיי האהבה שלכם קשרים באופן משמעותי לכמה הבהרות, אבל זה לא יהיה מספיק. הבהרה הסופית תהיה בחודשים הבאים ורק אז אתם תהיו בטוחים מה בדיוק המצב בנושא האהבה. למעשה, חיי האהבה של הקשתים נכנסים לשלב שהוא מעורפל.

בריאות
מרקורי, הנמצא בבית הבריאות יתחיל ביחד עם מאדים בנסיגה וזאת לא בדיחה. התקופה המתוחה הזו אשר אתם עוברים משפיעה גם על גופכם, בסופו של דבר. מומלץ לשמור על עצמכם, לא להגזים בשום דבר, לנוח ולעשות דברים מרחיקים אתכם מהסטרס.

[google1]
[facebook_like_button]