מזל קשת: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


אם משהו ימשוך את תשומת לבו של מזל קשת, הוא ינסה לרדת לכל הפרטים ולגלות כמה שיותר. זה משהו טבעי בשבילכם ואתם  תגיעו ללב העניין ובדרך זו ניתן יהיה, סוף, סוף, להמשיך הלאה. הידע יכול להיות שער היציאה שיגרום לכם להרגיש משוחררים.

קריירה וכסף
מבחינת הקריירה אין סיבות לדאגה, בעיקר בחלק הראשון של יולי 2014. זה אפשרי, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית לקבל הצעה מעולה של שיתוף פעולה, אשר תביא לשיפור פנטסטי. מזל קשת מתקשר בקלות, ביעילות, מעגל החברים מתרחב, בקיצור הכל משגשג. מבחינה כלכלית, הדברים זורמים בצורה חלקה. זה נראה שהכסף מגיע משיתופי פעולה או השקעות. בכל מקרה, יש לכם מזל, ולקראת סוף החודש יהיו עוד רווחים.


אהבה וזוגיות
עבור מזל קשת תהיה תקופה של אהבה והרמוניה, בזכות המעבר של ונוס, כוכב אהבה לבית הזוגיות של הקשת והנוכחות של מרקורי שליט בית הזוגיות של הקשת. יש לכם את כל הסיכויים לאהבה עמוקה, הרמוניה, רוך, רווחה בחיים של בני הזוג. אתם חושניים, רומנטיים, תקשורתיים. במיוחד המחצית הראשונה של יולי 2014 היא מאוד חיובית. יש לכם הזדמנות לבלות עם בני זוגכם ואם אתם לבד על פי הורוסקופ חודשי החודש תוכלו למצאו בני זוג. במחצית השנייה של החודש, הדברים נרגעים, ואתם תהיו יותר אנליטיים, רציניים יותר, קצת יותר דיסקרטיים.

בריאות
בחלק הראשון של יולי 2014 אין לכם הרבה אנרגיה, אך תחזרו לעצמכם במהירות. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם דינאמיים ותמיד בתנועה. כניסה של יופיטר למזל קשת לבית האריות  ב- 16 ביולי, 2014 יגרום להתעוררות נפשית וגם פיזית. זה כמובן ישמח אתכם, כי הוא יישאר כאן במשך שנה.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=qLQfcxpZ9Cs